Niet zomerslank maar winterslank

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Gootje1988, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Hai Dames,

Beetje drukke week dus niet alles kunnen bijhouden van jullie :oops:
    Volgens mij gaat het wel goed bij jullie en hebben we allemaal dezelfde valkuil..... De avonden.

Die app heb ik ook gebruikt en ging als ik het goed bij hield wel goed. Nu doe ik WW.

Heb ook een hometrainer maar die staat nu al 2 maanden vooral stof te happen. Merk dat ik weinig zin heb om het bewegen op te pakken. Heb ook nog 30 dagen curves te goed maar kan me er nog niet toe zetten om te gaan. Ben sowieso geen sportief type o_O

@Lotte wat fijn 2 weken vrij. En vooral het uitslapen Heerlijk! Wat voor studie for je?

Nu ik toch wakker ben omdat ik nodig moest plassen gelijk gewogen, 1,8 kg eraf :thumup:

Succes weer dames

2. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Iedereen weer winterslank!

Gootje1988: start: 92,7 huidig: 90,7 (-2) doel: 75/80
    Mississippi: start: 93 huidig: 93 doel: 82
    Lotte: start: 111.8 huidig 95,6 (-16,2) 1e doel: 90
    Sulley: start 108.5 huidig 108.5 doel 95-90
    Mamaroosje: start 75 huidig 68,2 doel 60
    Rijo: start 99,5 huidig 98,8 doel 85

3. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

95,6! -900 gram:)
    @Sulley criminologie en wat super goed zeg 1,8 kg!!

Sulley vindt dit leuk.
  4. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ik denk dat het groeiende follikels zijn. Nu voor het eerst weer een eisprong vanwege de koperspiraal. Toen we voor een 2e gingen had ik ook zo'n buikpijn. Hopelijk springt de ei dus gauw zodat mijn buik wat minder opgezet en pijnlijk is.
    Ja een gebroken teen is zeer pijnlijk mja je kan er niet veel aan doen.
    Normaal gesproken is mijn jongste een uitslapen en ik laat mijn man er gewoon uit gaan want hij is dit weekend vrij :p

Lekker een uit rust weekend is ook fijn.

@Lotte lekker even 2 weken uitrusten! Groot gelijk. Blijf je wel op je eten letten of neem je daar ook een pauze in? Mooi resultaat van het sporten!

Maakt niet uit toch! Gewoon komen kletsen als je tijd heb.
    Hahaha hometrainer heb ik jaren geleden al bij het afval gezet :roflmao: ik heb wel de vorige keer tijdens het afvallen minimaal 2x per week gesport maar momenteel zou ik niet weten waar ik de energie van moet opbrengen... Al zeggen ze wel dat sporten energie geeft mja mijn werk is fysiek ook zwaar en moet komende week 40 uur werken terwijl ik een 26 uurs contract heb dus dan ook nog sporten met het huishouden en kinderen.... Nah.... :o:

Wauw..! Ik wil ook :o: super zeg!

Hier vanochtend ook weer gewogen... Het is om te janken.... 91,1... Het moet vocht zijn want ik eet onder mijn adh dus ik kan niet aangekomen zijn ... Had gehoopt al de 8 te zien mja hopelijk als ik alle vocht kwijt raak dat ik beloond word.
    Ook m'n stoelgang is niet heel geweldig :$

Sulley vindt dit leuk.
  5. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Dankjewel, ja ik blijf zeker wel op mn eten letten anders val ik weer terug en dat is nou net wat ik niet wil:)

Vervelend dat je vocht vast houd misschien helpt een kopje detox thee? Ik heb van zonnatura detox thee en daarmee ben ik altijd snel van extra vocht af en wat stoelgang betreft.. die van mij is ook heel bagger heb pds, en soms als k al een week niet heb kunnen gaan neem ik weleens 1 pilletje dulcolax en dan komt het er in elk geval uit en vaak een kiwi op nuchtere maag wilt hier ook wel helpen

Sulley vindt dit leuk.
  6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Gootje1988 hier dus precies hetzelfde. Vanaf maandag echt supergoed mijn best gedaan en alles bijgehouden en ben dus gewoon 100 gram zwaarder :( raak hier dus zo gedemotiveerd door... heb wel weer slecht geslapen vannacht en heb flink eisprongpijn dus hoop dat het vocht is. Kan me bijna niet voorstellen dat dit klopt anders. Blehhh

Sulley vindt dit leuk.
  7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Groot gelijk, anders is het ook lastig om weer terug in het ritme te komen.

Geen idee, het is echt m'n cyclus waardoor ik het vasthoud. Ik denk dat als m'n eisprong geweest is ik het vocht weer kwijt raak. ( Hoop ik :p)

Frustrerend hè.... Je kan dan gewoon niet bijgekomen zijn kwa vet dus het moet wel vocht zijn.... Hopelijk springen onze eitjes snel dan zijn we er vanaf, mijn buik kan niet veel meer pijn doen nu dus hoop morgen er vanaf te zijn.

Sulley en Mississippi vinden dit leuk.
  8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Vanochtend 90,9 dus we zakken weer redelijk. Nog steeds een opgeblazen buik en eisprong nog niet geweest. Nu 3 avonddiensten, leuk als net afgelopen nacht de jongste heeft lopen spoken.... :rolleyes: ben kapot

Sulley en aYh4L8 vinden dit leuk.
  9. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Gootje1988: start: 92,7 huidig: 90,7 (-2) doel: 75/80
    Lotte: start: 111.8 huidig 95,2 (-16,6) 1e doel: 90

Sulley vindt dit leuk.
  10. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Net nog ff een keer gewogen en met gisteren gewoon nog eens -400 gram.. :D

11. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

fijn dat je gewicht weer aan het zakken is,
    Misschien kan je met de jongste nog even een middagdutje pakken :oops: stuur je de oudste met de papa op pad, hebben ze een leuk dagje samen

Sulley vindt dit leuk.
  12. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    @Lotte wauw! Wat ga je hard! Je gaat mij straks nog voorbij:D
    De jongste slaapt de afgelopen anderhalve week niet meer smiddags terwijl ze echt doodmoe is. Normaal sliep ze gelijk als we haar smiddags in bed legde mja... Ze is toe aan een groot bed, die word maandag bezorgd en die gaan we dinsdagavond in elkaar zetten als ze bij opa en oma is en dan donderdag avond kan ze er voor het eerst in slapen.
    Mja moet ook kwart voor 2 al weg moet om half 3 werken dus ga nu gewoon relaxen, net week boodschappen gedaan.

Sulley vindt dit leuk.
  13. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    @Sulley wauw, wat goed! -1,8! Dat moet je vast motiveren om door te gaan :D Je was vroeg wakker trouwens hihi.

@Lotte je gaat lekker zeg! :thumup: Dat lijkt me een boeiende studie. Hoeveel jaar moet je nog? Geniet van je vakantie!!

@Gootje1988 oh man, lekker om dan te moeten werken na zo'n nacht.. Gelukkig zie je weer een daling qua gewicht! De 8 is in zicht!

@Mississippi pff ja dat is heel erg frustrerend! Zeker als je zo je best hebt gedaan wil je gewoon resultaat zien.. Knuffel!

Ik heb me vandaag niet gewogen. Ik ben sinds vannacht ongesteld, en ik weet uit ervaring dat de weegschaal dan geen reëel gewicht aangeeft :roflmao:
    Vanmiddag zijn we even bij mijn schoonouders geweest, waar ik ben gezwicht voor een tompouche.. Oeps.. :oops:

14. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Het valt nu nog mee maar denk dat ik straks wel instort. Om 8 uur gaan de eerste al naar bed en zodra ze allemaal liggen zal het moeilijker worden hahaha en dan nog 40 minuten auto rijden :rolleyes:
    Heel verstandig dat je niet weegt.... Moet ik ook maar is gaan doen mja de nieuwsgierigheid wint :roflmao: ow oops, even compenseren met het avondeten?

Nou eindelijk van de pijn in m'n buik af dus eisprong gehad, wat een opluchting na 5 dagen continue pijn :rolleyes: moet ook veel plassen dus misschien hopelijk nu allemaal vocht verlies en morgen dichterbij de 8? :p

Sulley vindt dit leuk.
  15. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Oh fijn zeg, eindelijk geen pijn meer. Zou mooi zijn dat je nu van al dat vocht verlost bent :D
    Kun je nog even een half uurtje liggen voordat je weggaat? Werk se in ieder geval. Goed je ogen open houden tijdens het rijden!

Sulley vindt dit leuk.
  16. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Nou echt hè. .. hopelijk volgende cyclus niet zo erg ook.
    Nee, genoeg bedden maar echt niet dat ik daar op ga liggen :p ga gewoon muziek hard, raampje beetje open voor frisse lucht dan moet ik wel wakker kunnen blijven

Sulley vindt dit leuk.
  17. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

dankjewel:) ja die studie is zeker boeiend.. gaat heel anders naar dingen kijken en ook jezelf reflecteren en ook anders nadenken enz, tis een thuis studie je kan er zolang over doen als je nodig hebt dus dat is wel fijn.. als je ‘even geen tijd’ hebt is het geen probleem als ik deze afgerond heb wil ik ook strafrecht doen lijkt me ook leuk :)

Soms een tompouce of wat dan ook moet kunnen toch, heb vandaag ook een oreo ijsje naar binnen gewerkt :|:oops:

Sulley vindt dit leuk.
  18. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113

Gootje1988: start: 92,7 huidig: 90,2 (-2) doel: 75/80
    Lotte: start: 111.8 huidig 95,2 (-16,6) 1e doel: 90

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Yeah! 90,2 vanochtend:cool:. Was dus gelukkig allemaal vocht. Morgen hopelijk de 8 in zicht? Wel enorme motivatie nu om echt streng te zijn voor mijzelf. Normaal kwam ik altijd wat aan na een avonddienst.

@Mississippi al van je ellendige pijnlijke ei af?

Hoe gaat het met iedereen? Fijne zondag!

Sulley vindt dit leuk.
  20. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    @Lotte wat een leuke studie! Lijkt me heel interessant. In hoeverre wil/kan je daar verder mee?

Heel herkenbaar hoor als je niet afvalt en zo je best doet. En dat werkt dan vaak averechts ipv doorgaan en volhouden.

Goed om te lezen dat het hij iedereen, ondanks de sommige strubbelingen, wel goed gaat. En af en toe een tompouce of oreo ijsje moet ook kunnen toch. Ga vandaag met mijn dochter cupcakes bakken en ga ook echt wel proeven hoor haha.

Succes weer meiden zet hem op

Deel Deze Pagina