niet zo'n slimme biebjuf

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Haha geweldig wat een dombo!

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hahaha wat een verhaal!

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

HEEEJ dat had ik eerder moeten weten! Had ik dus mooi op mijn kinderen die eene boek per jaar kunnen lenen ipv mijn eigen pasje te nemen!

Maar echt hoor Tulip...let jij wel op dat kind? Echt schandalig! En straks klagen als ze het verkeerde pad op gaat zeker? Nu al bieb boeken achter houden. Die groeit op voor galg en rad dat zie je zo!
    Want computers liegen niet. Dus die meid van jou heeft gewoon dat boek achterover gedrukt. Geef nou maar gewoon toe in plaats van die arme biebmiep belachelijk te maken!
    Nog even en ze neemt je pinpas mee om te shoppen terwijl jij op zp rond zit te surfen en denkt dat ze in dr bedje ligt.
    Kijk morgen haar kamertje maar eens goed rond of er niet ineens wat meer speelgoed staat (of biebboeken) die ze eerst nog niet had!
    En dan niet hier weer de speelgoedverkoopster voor gek zetten heh!

;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    @ tulip, misschien heb je de vorige keer per ongeluk het verkeerde pasje gegeven en dat jullie het gewoon niet in de gaten hebben gehad?

Ik ben ook een biepmiep, en idd met zelfservice kan ik het me nog indenken dat het misschien per ongeluk niet goed afgesloten zou zijn het programma, maar als je nog gewoon 'ouderwets' aan de balie uit moet lenen bij iemand vind ik het wel raar. Heeft ze trouwens nog gekeken of het boek al misschien in de kast stond? Dat het met terugbrengen niet goed is gegaan?

5. tulip

tulip Niet meer actief

het zou eventueel kunnen, maar ik heb al zeker maanden niks voor mijzelf geleend en ik heb het boek ook nog nooit gezien. Ze heeft het uit de kast gehaald om te kijken of het wel over dat boek ging.

Deel Deze Pagina