Moet gewoon even m'n spanning kwijt. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de bloedtest en krijg dan te horen of het gelukt is. Ik heb ICSI gehad (1e keer) en zit nu 13 dagen na de tp en nog niet ongesteld Normaal gesproken een luteale fase van 10-12 dagen, maar ik gebruik nu wel utrogestan. Heb sinds een week ongeveer steken ter hoogte van mijn schaambod (af en aan, soms een dag niet) en steken in mijn liezen. Het wordt dus errug spannend. Oke, dat was het. Wilde het gewoon even kwijt, maar ik denk dat er wel meer meiden zijn die dat begrijpen
Ik zal voor je duimen! Utrogestan verlengt overigens je luteale fase en kan daardoor je menstruatie tegenhouden. Soms word je pas een paar dagen na stop met Utrogestan ongesteld. Bij mij duurde het zelfs wel eens een week. Ik hoop op goed nieuws voor je!
Oehhh spannend inderdaad!! Kun je niet stiekem al een kv testje er tegenaan gooien Succes en sterkte met wachten!! Hopelijk goed nieuws van jou morgen!
Oeeoeoeoe spannend!! Je symptomen klinken hoopvol. Ben benieuwd! We lezen het morgen wel.. als je durft te testen. Heel veel succes!!
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we niet van tevoren zelf gaan testen. We worden een beetje gek van al die spierwitte testen. Vandaar dat we echt wachten tot morgen. Ik heb ook eerlijk gezegd totaal geen testdrag, eerder testangst. En aan de andere kant voelt het juist ook weer heel goed ofzo. Ach, ik weet het niet. Wat een verwarrende rotperiode zijn die wachtweken toch. Bedankt voor al het duimen, wie weet helpt het
hihi zoooo herkenbaar! Dan nog even sterkte met wachten meid!! Nog 1 dagje!!!!!!! Ga lekker relaxen, shoppen ofzo Doe iets tijdverdrijvends, dan is het sneller morgen Laat je weten??
Ja ik laat het zeker weten. Shoppen gaat nu niet, want moet werken maar dat kan ook afleiding geven (als ik niet stiekem op zwangerschapspagina zit ). vanavond lekker yoga, dus dat ontspant ook.
Spannnend!!! Hoop dat het positief is voor jullie. Knap dat jullie het vol kunnen houden tot de ziekenhuistest
Helaas slecht nieuws gekregen: ik ben niet zwanger en er zijn geen cryo's. Ik had sowieso maar 4 eitjes (terwijl ik startte met 17 follikels!) en het teruggeplaatste embryo'tje was ook niet van fantastische kwaliteit (zeiden ze niet, maar las ik af van het gezicht van de arts). Over twee weken evaluatiegesprek en hopelijk dan direct door voor de volgende poging. Vervelende is wel dat ik per 1 april mijn baan kwijt ben en dus iets nieuws aan het zoeken ben. Weer aan een baas uiteggen dat ik hiermee bezig ben...zwaar K.. dus.:x Ben toe aan een periode van rust!
Ahhh balen! Dat vind ik echt sneu voor je.... Idd hopen dat je snel door kunt! En ook super balen van je baan!!! Ik weet wat het is, ben nu zelf ook werk zoekende! Blijf bij jezelf en blijf vertrouwen houden in dat het goed komt! Sterkte meissie, Liefs visje.
Ik mag gelijk weer met de pil starten, dus dat scheelt weer even. En wat werk betreft, ik denk dat ik even rustig aan doe met een baan zoeken zodat ik mijn energie kan steken in de volgende icsi-behandeling. Het kost toch veel meer energie dan je tijdens de behandeling echt door hebt.