Zoals het er nu voorstaat komt m'n ei deze maand een beetje op tijd! M'n lichaam lijkt hersteld te zijn na de mk in juli. De ovulatietest (die ik sinds 3 dg doe) geeft een steeds duidelijkere, donkerdere, bredere streep streep! Bijna net zoals de controle-streep rechts. Ik denk dat morgen of overmorgen m'n eisprong is! En dat is beter dan de dag 19 zoals vorige maand , waardoor ik maar een korte Luteale Fase had (10dg) Vanavond moet ik m'n lief verleiden hoor! Deze kans wil ik niet onbenutten... Mirre
Spannend!! Doe je best... Vanavond willen we je niet online zien, jij bent de hele avond onder de pannen!
Wat ik nu toch weer had... Sta in de Appie Heijn met m'n boodschapjes bij de kassa , ineens...psstttttt leek wel of ik in m'n broek plaste! Voelde helemaal nat aan. Thuis aangekomen gelijk ff checken, was heel m'n slipje doorweekt .. een plasje kleurloze waterige afscheiding! Dat heb ik vorige cyclus niet gehad. Wie heeft dat ook (net) voor haar eisprong? Liefs, Mirre
Eh mirre....dat "plasje" betekend dat je nu toch echt wel in je hele vruchtbare periode komt/bent hoor Nu al dus. Die natte afscheiding komt voor je eggwhite Ga aan de klus
Wow spannend! Ik heb het gevoel alsof ik de lotterij win (als dat zou kunnen met een beebje als hoofdprijs!) Denk dat we er maar een nieuw setje lingerie tegenaan gooien om manlief extra te prikkelen straks als hij thuiskomt
Ohhh, daar was je nog ff online en las dat je man er nog niet is. Jij bent dus nu de stad in voor nieuwe lingerie Ik wens jullie een spannende avond
Ben er nog hoor , m'n lief zit in vergadering voor z'n werk in A'dam... Die is niet voor 19.00/19.30U thuis Dus ik heb nog wel ff tijd voor de voorbereidingen hahaha Nee, hoor hoef de stad niet in...dat nwe setje lag netjes klaar voor een speciale gelegenheid hihi Vreselijk ben ik he...
Héél HEEL veel plezier vanavond. Ik hoop dat het een hele vruchtbare avond/nacht gaat worden. Bij jou mag het geluk wel es toeslaan. Veel klus plezier en daarna voor de zekerheid je kontje maar ff in de lucht heh Liefs, Gerrina