Hallo meiden. Ik moest gisteren ongesteld worden! Maar werdt het niet.. Heb 's avonds een test gedaan en daar kwam 'niet zwanger' uit! Nu ben ik vandaag nog niet ongesteld.. En heb al heel de week heel erge last van mijn buik! Zou het zo kunnen zijn dat er bijv. een kans bestaat dat die test niet klopt, omdat ik het 'savonds getest heb.. En niet met ochtendurine! Iemand die daar meer over weet!?
het zou kunnen, het is altijd beter om een test smorgens te doen omdat je urine dan het meest geconcentreerd is....zou het morgen ochtend nog een keertje proberen succes, hoop dat ie dan wel positief is
zou kunnen, maar wilt nog niets zeggen helaas, ik was ook overtijd, toch vandaag ongi geworden...en nog steeds allerlei kwaaltjes waarvan ik d8 dat het wel eens raak zou kunnen zyn.. toch een kwestie van afwachten, of een nieuwe test doen en die voor de zekerheid met ochtendurine doen... *succes*
Dat kan inderdaad. Als je zo vroeg test kan het zijn dat je HCG nog niet hoog is en dat wanneer je dus je avond urine gebruikt dat de test het niet kan meten. Ze zeggen niet voor niets dat ochtendurine geconcentreerder is. Ik duim voor je.
Ik zou het inderdaad nog eens met ochtendurine herhalen, want het kan zijn dat de concentratie HCG nog niet zo hoog is en je dus echt ochtendurine moet gebruiken. Geen bloed geeft moed! Succes ermee en hopelijk is het raak!