Jolien in mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolien, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

    ook wij zijn nu hier beland!Ik heb een rare onregelmatige cyclus,en vandaag zijn wij bij de gyn geweest!Heb een echo gehad,en ze kon zien dat er eitjes zaten,maar dat ze niet goed genoeg rijpen!
    Heb nu een kuurtje primolut gekregen,die ik als me menstruatie niet komt op 16-8 moet gaan slikken!Wel eerst naar het ziekenhuis voor een zwangerschapstest,en daarna dus slikken!Op dag 3 van me cyclus moet ik bloed laten prikken en beginnen met 50 mg clomid!Dan moet ik het ziekenhuis weer bellen,om een afspraak te maken voor een echo op dag 9 10 of 11.

    ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat,en heb met me mannetje al afgesproken dat hij vrijdag of donderdag zijn potje weg brengt(hij heeft nu nog vakantie en werkt ver van huis)

    nou,dat was hem,en ik hoop dat het allemaal snel lukt!

    liefs
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heel veel succes en hoop dat het met dat beetje hulp snel mag lukken !
     
  3. Ponchy

    Ponchy Lid

    20 feb 2007
    90
    0
    0
    Veel succes!
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook ik wil je alvast heel veel succes wensen!
     
  5. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx meiden!tja,als je over kindertjes gaat nadenken,denk je er niet eens bij na dat het misschien met hulp van buitenaf moet gebeuren!maar ben blij dat we de stap gezet hebben!
     
  6. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dat zeg je helemaal juist Jolien!
    Mijn beste vriendin zei het me gisteren nog: "voor sommigen is het zo vanzelfsprekend. Als je zwanger wil worden stop je toch gewoon met de pil!"
    Maar ze begreep nu pas dat het voor sommigen helemaal zo simpel niet is! :cry:
    En ze vond het ook vreselijk oneerlijk :cry:
     
  7. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    jolien heel veel succes!
     
  8. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd sommigen vinden het zo vanzelf sprekend(net als ik zelf vroeger toen ik er nog niet mee bezig was)ze hebben het dan echt over een kindje NEMEN!Nou,als ik dat nu hoor dan kan ik het niet laten,maar dan ga ik de discussie echt aan hoor!Je krijgt het of je krijgt het niet,maar afdwingen kun je het niet!en als je het krijgt,heb je geluk,maar doe dan a.j.b niet alsof het iedereen zo vergaat!in het begin kon ik me absoluut niet voorstellen hoe de meiden die langer wachten zich zouden voelen,maar nu kan ik alleen maar respect voor die meiden hebben dat ze altijd een goed woordje over hadden voor de meiden die net kwamen kijken!Het moet niet makkelijk zijn om altijd met geduld op iets te reageren!
     
  9. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel suces Jolien!
     
  10. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee jammer Jolien! Had gehoopt dat het zo nog zou gaan lukken... maar je weet natuurlijk maar nooit. Ik wil jullie heel veel succes wensen, wees sterk, dit gaat jullie lukken! Ik blijf je volgen!

    xxx
     
  11. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx booey!ben niet meer zo actief als wat ik eerder was,maar dat komt omdat ik me moet gaan concentreren op andere dingen!er niet te veel mee bezig zijn(haha alsof dat nu nog lukt)
     
  12. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Vandaag me menstruatie gekregen(zonder hulp door middel van primolut)Maandag dus naar het ziekenhuis om bloed te prikken,en beginnen met clomid!Dan dinsdag de 27e naar het ziekenhuis voor de echo!Zaad is ook onderzocht,maar daar krijgen we pas met de volgende afspraak meer over te horen!Pfff nu gaat het echt beginnen.....
     
  13. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Het wordt nu toch allemaal wel serieus he, maar natuurlijk wel fijn dat het allemaal eindelijk vorm krijgt! Wij zijn ook bezig sinds maart vorig jaar en zullen ook blij zijn als we kunnen beginnen... want nu schiet het niets op.

    Heel veel succes maandag!
     
  14. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx meis!Jij ook heel veel succes
     
  15. MissGin

    MissGin Fanatiek lid

    1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Heel veel succes Jolien!
     
  16. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    vandaag zijn we terug geweest bij de gyn voor de echo!Heb twee eitjes er zitten,dus de clomid heeft zijn werk mooi gedaan!Heb de meting even geolgd,en 1 eitje was 18,7 ze verwacht dat ik binnen 5 dagen me eisprong heb,dus jullie weten wel wat we gaan doen he haha

    ben helemaal blij dat clomid aanslaat
     
  17. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    gelukkig enne veel plezier!
     
  18. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx!En plezier hebben we gehad ;)

    heb nu al een week telkens krampen in me buik,en ik voel me anders!

    Moet heel erg mezelf in de gaten houden,want ik heb zon gevoel dat ik mezelf van alles aanpraat! :cry:

    nog een paar dagen,en dan zullen we zien of het gelukt is!bah wat een spanning :oops:
     
  19. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hier mag een slotje op!Ik ben zwanger na de eerste ronde clomid!
     

Deel Deze Pagina