Niet zwanger en niet ongi

Discussion in 'Zwanger worden' started by pien2008, Jan 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pien2008

pien2008 Lid

Dec 22, 2007
    94
    0
    0
    Ik ben 2 december gestopt met de pil....maar tot nu niet geen :evil: maar ik test regelmatig maar ben niet zwanger. Wie heeft dit ook? Word er echt onzeker van..ik hoor dat het maanden kan duren voor je ongi wordt? Heb steeds het gevoel dat er iets niet goed zit... heb 28 december denk ik een innesteling gehad ( dat klopt met mijn oude cyclus van 28 dagen ) maar toen na een poosje rook je een menstruatie achtige lucht ( sorry :oops: ) maar nu niks meer .....

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,195
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Kan even duren voordat je weer uit jezelf ongesteld wordt na pil gebruik. Ik werd pas ongesteld na 3 maanden. Succes.

gr vruchtje

3. Nog even afwachten denk ik. Als je steeds negatief test, is dat ook zonde van het geld (realiseer ik me ook na 5 onnodige zwangerschapstesten!). En het kan langer duren, maar hoeft niet. Waarom denk je dat je een innestelingsbloeding had? Weet je zeker dat het geen menstruatie was?

4. pien2008

pien2008 Lid

Dec 22, 2007
    94
    0
    0
    Oh dat is ook lang zeg..werd je niet helemaal :( als je niet zwanger blijkt te zijn is het al :( maar niet ongesteld raken dat is ook echt :( :(
    Ik zie dat je al een poosje bezig bent, spannend! Gaat het nu de goede kant op?

5. pien2008

pien2008 Lid

Dec 22, 2007
    94
    0
    0
    Ja dat ken ik ;) hier al 6 testen..
    Ik had alleen beetje donker verlies ( het rook wel zo klinkt :oops: )
    maar zo een klein beetje.... :(

Ben jij al lang bezig?

6. nee, sinds september gestopt met pil en toen tot december condooms gebruikt omdat ik anders niet in me trouwjurk zou passen als ik zou trouwen :) dus nu net in de 2e ronde! maar het werd wel ziekelijk op een gegeven moment ik deed regelmatig een test omdat ik allerlei klachten kreeg die typerend zijn voor een zwangerschap maar ik was schijnzwanger denk ik. Nu zie ik het wel en ben ik er maar niet al te veel mee bezig, wil het nog wel supergraag maar denk ook nog wel eens aan andere dingen :)

je eerste ongesteldheid na de pil kan heel anders zijn hoor. (andere hoeveelheid, meer dagen, heftiger, pijnlijker, andere kleur etc). Dat merk ik echt wel nu.. ik heb heel erg buikpijn tijdens mijn 1e en 2e dag en dat had ik toen ik de pil slikte nooit. Nog even afwachten meid.

7. pien2008

pien2008 Lid

Dec 22, 2007
    94
    0
    0
    hier nog steeds niks

de zin..geen bloed geeft moed is hier juist niet meer van toepassing...

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Het kan inderdaad even duren voordat je lichaam weer de oude is.
    Tussentijdse bloedingen heb je dan ook vaak.
    Volhouden meid....voor je het weet heb je een regelmatige cyclus!
    En ik snap dat het frusterend is...vooral de eerste paar maanden.
    Maar gewoon regelmatig klussen en misschien ovulatietestjes doen.

Groetjes Debby

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik ben 30 november gestopt met de pil.
    3 december was mijn :evil: eigenlijk best snel normaal duurt het wel 9 dagen met de pil.
    sindsdien niet meer geweest.
    heb een test gedaan op 7 jan maar was nega.
    nu lees ik steeds vaker dat het wel langer uitblijft nou hoop dat het snel weer regelmatig wordt.
    vind het zo onzeker dat ik niet :evil: wordt

groetjes nathalie

10. simba83

simba83 Actief lid

Jan 30, 2007
    118
    0
    0
    hoi meiden

ik ben 22 dagen overtijd geweest voordat ik weer ongesteld werd
    maar gisteravond was het eindelijk zover

succes en ik hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten

11. pien2008

pien2008 Lid

Dec 22, 2007
    94
    0
    0

Oh ja dat ken ik helemaal onzekerheid

je kan voor je gevoel niet verder heh..of zou je toch zwanger kunnen raken?het lijkt mij geen bloed is geen eisprong toch?
    wat een gedoe heh?
    sterkte!

Share This Page