Niet zwanger en toch babyspullen bekijken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna22, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    heb ik ook weleens gedaan alleen was het toen nog niet zo leuk,vond ik.Ik heb nooit wat gekocht durfde dat niet goed.Nu ga ik over een week of 2 flink los haha..Denk niet dat het raar is...fantaseren mag

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn, zo'n topic! Als ik me niet zou inhouden zou ik al bijna een babykamer aan het inrichten zijn ;).
    Heb wel wat dingen al gekocht, terwijl we pas net met klussen begonnen zijn, maar dat praat ik dan goed onder het mom van 'ik liep er nu tegen aan, straks is het er niet meer'.. :oops:
    Ach ja, kan geen kwaad, toch? Zo spreid je je uitgaven juist over flink wat maanden, dat kan ook wel handig zijn juist! :D
    Alleen manlief val ik er maar niet teveel mee lastig, die verklaart me vast voor gek... Alhoewel, hij heeft me voor Sinterkerst (hebben we ergens voor de jaarwisseling gevierd, was toen nog niet eens gestopt met de pil geloof ik) ook al een new-born-setje gegeven :).

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben ook al overal rond aan het neuzen en heb zelfs al paar dingetjes gekocht voor als ik zwanger ben maar echt babykleertjes e.d. dus ik nog niet te kopen....
    Heb al wel vitamines en een molton onderlaken (waterdicht) want die had ik zien liggen voor heel wienig en dat zeiltje dat ik in mijn vorige kraampakket kreeg...nou,ja laten we zeggen dat het niet fijn was!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @Liz21, idd, fantaseren is leuk! En je bent niet de enige die al weet welke kleur de babykamer wordt en welke kinderwagen ik wil :D
    Maar m'n vriend en ik hebben zelfs al namen bedacht, ook al voor een eventuele 2e :oops:

Hehe, reality's gotta catch up with us ;)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik kijk zelf niet naar baby spulletjes, ja je loopt weleens wat voorbij en dan gaat het automatisch. Maar ik blijf er niet voor staan.. Ben veel te bang dat het niet zal lukken etc.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    hier precies hetzelfde..

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    wij zijn ook nog maar net bezig maar heb ook al een rompertje en 2 mutsjes zo leuk hihi:)

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oh heerlijk, kan daar echt van genieten! En dan je fantasie helemaal op zijn beloop laten en zwijmelen over hoe je het kamertje gaat inrichten en de kleertjes die hij/zij aan krijgt. Ik denk dat dat normaal is bij vrouwen, al gaan kijken voordat er uberhaubt sprake van is.

Ik vroeg mijn man mee te gaan naar prenatal afgelopen week.... die keek mij raar aan... kreeg als antwoord " je bent toch niet zwanger en je bent het mij vergeten te vertellen" :( Tja daar sta je dan met je goed gedrag hé ;)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Tja, ik heb het nooit gedaan. Ik voel me dan echt niet op mijn gemak. Sterker nog, ik ben nu 9 weken zwanger, maar ben nog een babywinkel in geweest. Ik wil eerst een echo afwachten en als die goed is, ga ik misschien iets kleins kopen.

10. Maia

Maia Niet meer actief

Tuurlijk zaten we af en toe op internet te kijken of folders als we die binnenkregen door te bladeren. Heerlijk juist om even weg te zwijmelen ;)

We hebben nog niets gekocht en daar wachten we ook wel even mee nog maar toch, is toch leuk om te kijken wat je zou willen :)

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Wij zijn ook al voor van alles aan het kijken. Zelf heb ik nog veel spullen van me eerste kind. Maar bij mijn nieuwe vriend, mag ik tenminste doen wat ik wilde met de babykamer. En dat is een Winnie the pooh kamer maken. Dus hebben nu al alles gekocht wat met winnie the pooh te maken heeft wat we tegen kwamen.
    Tovermobile Winnie the pooh(muziekmolen)
    Verschillende babyflesjes winnie the pooh
    Spenen winnie the pooh
    Luiertas Baby family winnie the pooh(verassing van me vriend)
    Dekentjes winnie the pooh

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @lovemychild:

Wat leuk! Ik ben zelf ook opeens helemaal weg van Winnie the Pooh (moest er vroeger nooit veel van hebben), en wilde ook daar de babykamer mee in gaan richten! Als je nog leuke ideeën, tips hebt, hoor ik het graag!

13. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hihihi wij hebben idd ook al de namen! Kopen durf ik nog niet. Wij gaan binnenkort verhuizen en als dan de aanstaande oma's toevallig iets tegenkomen ;)

14. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    doe ik nu ook wel af en toe eens. :D vooral nu we besloten hebben om proberen zwanger te worden :D

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik ga met mijn vriend naar de 9mnd beurs terwijl wij ook nog niet zwanger zijn. Gewoon kijken wat er allemaal is en wat de mogelijkheden zijn.
    Het zou troewens kunnen met mijn NOD op 7 feb en de beurs op 21 feb.

Wij weten ook al welke wagen het word en welke kleuren het kamertje krijgt.
    Leuk toch fantaseren, maar kopen doe ik idd. ook niet.

Deel Deze Pagina