Lieve dames allemaal, omdat m'n laatste cyclus écht wel lang duurde (3 maanden) en ervoor m'n langste cyclus 52 dagen was, ging ik dan toch maar naar de gyn waar ik de diagnose PCOS kreeg... (zowel bloedresultaat - heel hoog testosteron gehalte - als inwendige echo) Toen moest ik 5 dagen Duphaston nemen om mijn lichaam ff te deblokkeren zodat het daarna weer zelf een eisprong zou maken. Dat nam ik van do. 28/01 tem. ma. 1/02 en kreeg enkel dagen daarna, zo'n 3-tal dagen bruine afscheiding. Afgelopen donderdag vermoedde ik mijn eisprong adhv controle cervixslijm, dus we gingen ervoor! Nu vind ik het zelf vervelend dat ik al een hele week super moe ben, uitschieters maak tegen hem en ambetant loop van m'n eigen gedrag tegen hem, veel honger en dan maar een half bord op krijg, lage rugpijn, trekkingen in m'n buik, vaak uren lang lichte hoofdpijn,... Is dit nu omdat m'n lichaam na +/-4 maanden weer eens een eisprong heeft gemaakt en het meer pijn doet, dus meer PMS klachten heb dan normaal? Graag raad of iemand z'n ervaring met ook weer haar eerste eisprong na Duphaston te nemen.