UMC Utrecht

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Hoop42, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Graag zou ik jullie ervaring weten wat betreft het UMC in Utrecht.
    Ik moet daar 10 Januari namelijk naar toe ivm meerdere miskramen.Er is mij weinig bekent over dat ziekenhuis.Ik heb in Februari ook een afspraak in Gent(Belgie) staan.Daar hoor ik hele goede dingen over.
    Ik ben 42 jaar.
    Alvast bedankt voor jullie reacties:)

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi,

Wat rot dat je meerdere miskramen hebt gehad ten eerste. Ik heb mijn IVF en ICSI gedeeltelijk in Utrecht gedaan en heb hele goede ervaringen daar. Lieve en kundige mensen. Echter ben ik een redelijk standaard geval en een twintiger.

Ik weet verder niet hoe de protocollen daar zijn ten aanzien van jouw leeftijd.

Ik denk dat je dan meer aan Gent zal hebben als ik afga op de ervaringen van meiden hier. Er zijn heir wel topics over Gent te vinden.

Ik wil je in ieder geval veel succes wensen op je weg!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Zora: dank je wel voor je reactie! Ik zit te denken om de afspraak in Utrecht gewoon door te laten gaan en informatie in te winnen.Maar aan de andere kant denk ik: het duurt ook weer even voor dat alles in een nieuw ziekenhuis loopt en ik moet in februari al naar Gent.Vergt het niet te veel energie van ons ? Ik hoor namelijk overal hier dat in Nederland heel weinig gedaan word voor oudere vrouwen...in Gent gaan ze veel verder,ook met het krijgen van medicijnen om de zwangerschap in stand te houden.

Jij ook heel veel succes in Januari(ik zag dat je dan weer verder ging met ICSI?)

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi,

Graag gedaan! Ik denk inderdaad dat het verstandiger is, gezien je leeftijd, om naar Gent te gaan. Het kan natuurlijk geen kwaad om een orienterend gesprek te doen in Utrecht, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Maar het klopt dat ze in het buitenland vooruitstrevender zijn qua behandelingsmethodes en ook leeftijd.

En bedankt, wij gaan inderdaad in januari weer verder voor een brusje voor onze kleine meid.

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Met 42 word je in utrecht gewoon geholpen hoor! Leeftijd alleen is dus geen reden om naar belgiƫ te gaan. In utrecht is ook zo goed als geen wachtlijst. Wel afhankelijk van de onderzoeken die ze nog willen doen voor je van start kunt.

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als uit echo-onderzoek blijkt dat je nog voldoende eieren hebt dan gaat het umc utrecht tot EN MET een leeftijd van 43 jaar om met ivf te starten

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Merah: dank je wel voor je reactie!
    Fijn te weten dat ze in Utrecht toch ook wel doorgaan ondanks mijn leeftijd.
    Ik word wel makkeijk zwanger,maar zwanger blijven is lastiger.

Loop jij zelf ook in Utrecht?

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Merah; Dat wist ik niet fijn dat jij meer duidelijkheid kon geven. Het klopt inderdaad dat er geen wachtlijst is.

9. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb in januari mijn eerste ivf daar gehad (na 8x iui. 1x zwanger, maar mi) en was bij de eerste poging zwanger (en gebleven). Dochtertje is nu 8 weken. Hoop voor Jou ook succes!

Share This Page