Vanavond om 23.00 uur Pregnyl, wanneer het beste klussen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annemiek25, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Het onderwerp zegt het al..wanneer kan er het beste geklust worden als je om 23uur de pregnyl gaat zetten. Wij doen nog geen IUI. Ik spuit menopur voor ovulatie inductie.

2. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Morgenavond en de dag erna (op de middag zou ideaal zijn maar in de vroege avond is ook nog oké).

Succes :)!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik hoorde laatst van iemand dat de dokter gezegd had tegen haar, 12 uur na de pregnyl en 24 uur na de pregny.

Als ik pregnyl spuit doen we het meestal op de dag van de pregnyl, de avond erna en daarna nog een keer. Dus 3 dagen.

4. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Bedankt voor de antwoorden!
    Dolce82, ik zie dat jij de laatste cyclus 2 follikels had.
    Ik heb dat nu ook maar ik moet morgen komen om er 1 weg te laten prikken. Hebben ze dat bij jou niet gedaan? Ze vonden het risico op een tweeling te groot.

5. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nee dat is me niet voorgesteld. De gynae (een vervanger van mijn normale arts omdat die van mij in verlof was) was er wel niet gelukkig mee, had liever dat ik de cyclus oversloeg maar dat wilde niet, wilde liever "het risico" nemen. De kans op een tweeling is 1/9, en ik weet dat mijn eigen arts helemaal niet zwaar tilt aan twee follikels. Zo zie je maar hoe visies al kunnen verschillen :). Ik weet nu dus nog niet of het er eentje is of of het er toch twee zijn. Maar alles is welkom, zolang alles maar goed gaat :)!

Deel Deze Pagina