Wij zijn pas net bezig maar ik slik wel al extra foliumzuur. Toen ik deze ging halen bij de Etos heb ik lang staan twijfelen bij het schap. Zoveel soorten pillen! Uiteindelijk ben ik gegaan voor Mama&baby van Dagravit omdat ik soms negatieve verhalen hoor over Etos Zwnger worden. Welke vitaminen slikken jullie en bevalt dat?
ik neem vsm mama, die bevallen prima.. heb tijdens mijn vorige zwangerschap femnatal geslikt, heb het idee dat ik daar iets meer last van had in de periode dat ik misselijk was.
Hoi hoi.. Zelf slik ik nu Evasin foliumzuur. Deze capsules bevallen mij prima. Ze zijn best goedkoop en je kan zien welke dag het is, net als bij de pil. Erg handig dus! Als ik straks zwanger ben stap ik over op mama materna. (Denk ik.. Ook zoveel keuze!!) Liefs, Sensa
Ik slik toch de Etos Zwanger worden pillen (heb er eerlijk gezegd nog niets negatiefs over gelezen ) maar zit pas in ronde 2 dus veel kan ik er (nog) niet over zeggen Mijn vriend slikt de Multi vitamine tabletten ook van Etos, baadt het niet dan schaadt het niet
Ik slik gewoon Gravitamon pillen. Die bestaan al heel lang en heb ik bij al mijn zwangerschappen gebruikt.
HIer ook mama em baby van dragavit, omdat je deze heel je zwangerschap door kan slikken en ook na de bevalling.
ik slik gewoon alleen foliumzuur die dure vitamines ga ik wel slikken als ik zwanger ben oh ja slik ook voor mijn ei teunisbloemolie en na mijn ei tarwekiemolie, dat zou je cyclus ook moeten regulieren, maar als ik na deze ronde ongesteld word, gooi ik dat ook de deur uit. had navraag gedaan bij de gyn, maar bij mij zullen die teunisbloem en tarwekiem niet helpen
Ik slik foliumzuur van de albert heijn, dokter vond het nu toch wel slim alvast te gaan doen, gewoon 1 tabletje per dag. als ik zwanger ben dan stap ik over naar iets van dagravit ofzo. mijn man slikt van dagravit die kauwvitamines, en mn kleine pukkies trouwens ook maar dan de kindervariant
Die VSM gevallen, en ik vind ze...Groot. . Als deze pot leeg is ga ik voor de Hema vitaminepillen: Scheelt veel geld, en zit hetzelfde in. Hopelijk zijn ze alleen wat kleiner.
Ik was deze cyclus begonnen met Etos Zwanger worden, maar die gaan nu de prullenbak maar in. Mijn cyclussen liggen tussen 27 tot 32 dagen, niets mis mee, maar nu met deze pillen had ik ineens een cyclus van 17 dagen! Nee, ik gebruik ze niet meer. Nog meer dames die ineens een kortere cyclus kregen door de Etos pillen?
Ik gebruik al een hele poos kruidvat vitaal zwanger. Heb de bijsluiters vergeleken en er zit hetzelfde in als de duurdere pillen, maar scheelt een hoop geld!