Niet zwanger, maar wel een kind.

Discussie in 'De lounge' gestart door jolie, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Vandaag een telefoontje gehad van jeugdzorg. De weekenden blijven staan en de vakanties worden ook opgesplitst. In de eerste week van maart heeft Mark een gesprek met jeugdzorg en het tehuis maar de moeder van zijn zoon is er ook bij. Ik denk dat ze over zijn toekomst gaan praten waar hij misschien na augustus thuis komt. Ik mag er niet bij zijn, aan de ene kant beter want ik hoef haar echt niet te zien. Wel weer spannend want ik weet echt niet hoe dat zal aflopen, want ze heeft Mark wel beschuldigt over van alles, dus hij moet zich echt kunnen inhouden als ze samen in die kamer zitten. Wordt vervolgd!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Goed nieuws! Ik hoop dat Mark het oduerlijk gezag krijgt en dat het ventje aan jullie wordt toevertrouwd! Laat even weten hoe de zitting is gegaan!

3. pammy

pammy Actief lid

dat is zeker goed nieuws
    die knul heeft al genoeg meegemaakt zo te zien

succes

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Update:
    We hebben verleden week dat gesprek gehad bij jeugdzorg. Ik ben toch maar wel mee gegaan, maar ik was niet bij het gesprek. We zijn niet veel opgeschoten van het gesprek. De afspraken die er nu zijn blijven staan en de bedoeling is dat zijn zoon toch terug gaat bij zijn moeder. Maar dat zal nog wel een tijd duren. Op het gesprek zei ze dat het goed was dat zijn vader contact had met zijn zoon maar het weekend zei zijn zoon dat zijn mama hem elk weekend thuis wou hebben bij haar, maar dat wilt hij dus niet. Ze blijf toch raar doen, en we kunnen er niks aan doen dat ze hem gek maakt. De weekenden gaan gelukkig goed als hij hier is en het is echt een schat, dus we blijven voor hem vechtten. In juli hebben ze weer een gesprek dus ik ben benieuwd wat daar uit komt.
    Word vervolgd.

Deel Deze Pagina