goedemorgen meiden zoals jullie zien ben ik al even over tijd (of was..) nou ging ik net naar de wc en ik voelde het bloed gewoon uit me lopen, en wat blijkt, ik verlies heel veel HELDER rood bloed. had hier geen buikpijn bij maar begin die nu wel te krijgen.... weet iemand wat dit is of hoe dit kan ik voel me echt zooooooooooooooooooooo emo
Ik denk dat je ongie ineens flink is doorgebroken. Ik heb dit ook soms, dan voel ik geen ongie buikpijn en dan ga ik naar de wc en dan.....veel bloed ineens en daarna begint de ongiepijn.
jeetje blondoniempje wat vervelend. En dat is ook schrikken. Verlies je echt alleen bloed of ook stolsels??
ook kleine stolsols... ik weet al wat je wil gaan zeggen... ik had van t weekend wel n licht positief streepje alleen wilde morgen pas echt gaan testen... zit nu te wachten tot de huisarts opent dan kan ik effe belle ofzo ik voel me echt zo slecht nu
Eeh getsie, daarom adviseren ze ook om voor je nod niet te testen meid. Maar als ik flink ongie ben zitten er bij mij ook stolsels tussen.
Ik heb NA me NOD getest... toen ik 2 dagen over tijd was, ben of was er nu 5... dus ik heb niets verkeerds gedaan
Het is al goed. maar je zit in je 3e ronde en bent in augustus gestopt met de pil, je kan dan ook een onregelmatige cyclus hebben. Maar ik weet niet of je de HA gaat bellen want ik denk niet dat hij veel voor je kan doen meis. Je kan het natuurlijk altijd proberen.
hoezo zou het verkeerd zijn om voor je nod te testen. Niets verkeerds aan alleen kan dat teleurstellingen brengen. Maar is gewoon eigen keus. Maar goed als je positief testte kan het goed zijn dat je nu dus een miskraam hebt. Dan zul je dus ook nog een vruchtje verliezen binnenkort. Sterkte
Ik heb niet gezegd dat het verkeerd is, althans ik zie het nergens staan.... Het is alleen beter van niet omdat het vaak nog mis gaat dan, en om teleurstelling te verkomen
jij hebt ook niet gezegd dat het verkeerd was! haha dat woord had ik gebruikt haha het is ook nog vroeg. Ik weet dat het niet slim is om voor je nod te testen vandaar dat ik ook tot morgen wilde wachten. De test van t weekend wilde vriendlief graag. kvind het lief dat jullie zo snel reageren TOP meiden hier!
ooh haha, ja inderdaad, het is nog vroeg en ik loop een beetje op mijn teentjes dus reageer een beetje kort succes meid vandaag, ga je de HA nog bellen straks?
en ik ben helemaal de kaart kwijt dus ik reageer ook neit al te normaal hahahha achja zolang we elkaar allemaal begrijpen is het goed toch! ja ik weet niet wat zou jij doen?
Ik weet niet of de HA je kan helpen hiermee, als je net zo'n HA hebt als mij zou hun antwoord zijn, Ja je bent gewoon ongesteld geworden....dus kan niks voor je doen. Maar je kunt het altijd proberen. Gelukkig dat we elkaar begijpen op deze vroege ochtend haha
hoi ook wel eens gehad, zelf ook onder de douche plots ,,ploppp en dan komt er opeens een hoop bloed echt een plens.. als het goed is zal je ngi dat wel kort duren 2 a 4 daagjes.. succes met je ongi
Maar waarschijnlijk is het vruchtje zo klein dat je het niet ziet tussen alle stolseltjes. *voordat je gaat speuren*
Ik denk dat je een VMK hebt....dat is ook met veel bloed en stolsels.....wat naar voor je meis.Hoe is het nu?
Mocht het idd een VMK zijn zul je geen echt zichtbaar vruchtje verliezen hoor! Dat je je daar niet druk om zal maken! Ik heb het zelf meegemaakt en ik was gewoon iets meer ongesteld als anders...that's it. (lichamelijk gezien dan he...) x