Naar ziekenhuis voor onderzoek en 'iets' te zien op echo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlijtigliesje, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb nou iets raars...

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat wij inmiddels een jaar bezig zijn om zwanger te raken. In februari wel een missed abortion gehad met een curretage, maar verder nog niet gelukt dus.

Afijn, wij vandaag naar de gyneacoloog voor een gesprekje en na het gesprek kreeg ik een inwendige echo om te kijken of alles in orde is 'van binnen'. Het zag er gelukkig allemaal goed uit maar toen zag de arts ineens 'iets'. Hij heeft echt tien keer gekeken en toen is hij er een andere gyn bij gaan halen. Toen zeiden ze beiden dat ze iets zagen wat op een beginnende zwangerschap lijkt... :$

Wij natuurlijk helemaal verbaasd (ook de artsen) want ik ben begin november gewoon ongesteld geweest. Mijn ovulatie deze maand was ongeveer afgelopen weekend, en van een eventuele bevruchting rond die tijd zouden ze nu nog niks kunnen zien. Dus dan zou het al een zwangerschap van vorige maand moeten zijn. Dat klonk ons wel leuk in de oren natuurlijk!

Maar goed, ik moest meteen even bloed laten prikken op HCG-waarde en de gyn zou mij vanavond terugbellen. Dat heeft hij dus net gedaan en de bloedtest is negatief. Hij was daar zelf heel erg verbaasd over en begrijpt niet goed wat het nu is. Het zou nu kunnen zijn dat het een vroege miskraam van vorige maand is geweest. Maar dan is het wel weer raar dat het niet is meegekomen met mijn menstruatie van begin november.

Ik moet volgende week woensdag terug voor een nieuwe echo en opnieuw bloed laten prikken. Als het dan nog steeds negatief is, dan willen ze echt in mijn baarmoeder gaan kijken wat het nou precies is.

Vaag is dit he? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt??

liefs,
    Vlijt

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jee wat een verhaal. Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
    Ik ben heel benieuwd en ik hoop op een hele goeie afloop!

3. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    apart he? Bedankt voor je reactie in ieder geval!

4. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    is er verder helemaal niemand die dit ooit heeft meegemaakt of van heeft gehoord? Snap het ook wel hoor, ben volgens mij een mooie uitdaging voor de gyneacologie :(

5. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    even up met dit topic, ben nog steeds benieuwd of iemand hier iets in herkent... :(

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    wat vervelend dat niemand zich in je verhaal herkent :( Ik (gelukkig) ook niet, maar ik wil je wel sterkte wensen. Het lijkt me een hele moeilijke, verwarrende situatie..

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    weet het helaas niet,

maar hoop het wel voor je :) dat alles goed is.

xxxjes

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een verwarring Vlijtigliesje.. Geen ervaring maar hoop voor je dat het goed nieuws is!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat apart zeg....Nu moet je dus tot woensdag wachten tot meer duidelijkheid.

Gezien je temperatuurkaartje heb je inderdaad vermoedelijk je ei gehad.

Heel apart... ben wel benieuwd naar wat ze woensdag gaan zeggen!

10. babs81

babs81 Niet meer actief

hheel raar/naar zeg (even weer up naar boven;))

succes ik duim voor je

Deel Deze Pagina