Vraag voor start ICSI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door juf80, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo lieve dames,

Ik heb een vraag aan jullie.
    M'n man en ik hebben groen licht gekregen om te starten met ICSI.
    Ik moet wachten tot ik weer ongesteld word en op de eerste dag helder bloedverlies starten met de pil.
    Ik heb een zeer regelmatige cyclus en kan er de klok op gelijk zetten wanneer in ongi word.
    Nu is het volgende het geval. 2 weken geleden ongesteld (voor bezoek aan arts dus) en na m'n ongi bleef ik last houden van een heel klein beetje bruinverlies.
    Vanmorgen word ik wakker en heb ik helderrood bloedverlies!
    Nu is mijn vraag zou ik nu vervroegd moeten starten met de pil of afwachten tot m'n reguliere ongi datum???
    Ik kan morgen pas weer contact opnemen met het ziekenhuis, maar was benieuwd of 1 van jullie hier ervaring mee heeft (gehad).

Groetjes,

Juf80

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Pff lastig, ik zou ff voor de zekerheid een testje doen en als die nega is en je bent er zeker van dat dit ongi bloed is zou ik starten met de pil en maandag ff t ziekenhuis bellen. Of ff wachten met de pil en maandag ff t ziekenhuis bellen.
    Suc6!

3. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Bedankt voor je reactie Flippo 123

Ik ga iig morgen even het ziekenhuis bellen (hopelijk kom ik er redelijk snel doorheengebeld) en ik zal dan ook even een testje kopen. Heb ik niet in huis...

Juf80

Deel Deze Pagina