Hoi dames, Het valt mij op dat heel veel zwangeren het geslacht willen weten tegenwoordig. Ik wil het niet weten denk ik ( ik wil het stiekum wel weten, maar mijn vriend eigenlijk niet.) Nu is mijn vraag ook wie is er in okober uitgerekend en weet het geslacht al? Bij mijn 2 jongens waren het allemaal jongens in die tijd. Dus ben wel benieuwd wat het meerdendeel hier krijgt van de oktobermama's!! Wij hebben 7 juni de 20weken echo maar twijfelen dus heel erg of we het willen weten. Vond het bij beide jongens zo leuk dat het bij de geboorte een verassing was.... Nou dames vertel me wat je krijgt volgens de echo ( ken ook iemand waar ze het dus wel verkeerd bij hadden na 3 echo's) Vandaar ook twijfels om het wel of niet te willen weten, zeker weten doe je het pas bij de geboorte!
Hey Rianne, ik weet sinds zaterdag dat ik een meisje krijg. Ik ben 26 okt uitgerekend. Ik kan me juist niet voorstellen dat je het niet zou willen weten, maar ieder zijn ding! Ik vind het tegek dat ik het weet.
Ik merk overigens dat sinds we het weten, m'n vriend echt wil 'bonden' met z'n kleine meisje. Zo lief.
oohhh das lief hoor!! Ik wil het eigenlijk wel weten, maar toch ook weer niet, dan is de hele verrassing eraf bij de geboorte! Hahaha moeilijk...
Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik was veeeeel te nieuwsgierig en vriend ook, dus we wilden het heel graag weten! Ik ben 1 oktober uitgerekend en we verwachten een jongen! (is nu 2x bevestigd en niet te missen )
hoihoi, ik heb vandaag de 20wk echo gehad.. en alles is goed..!!! (dat is het belangrijkste) En we krijgen een zoon..!! ben 2 oktober uitgerekend.. groetjes..
Dames allemaal gefeliciteerd!! Het is inderdaad het belangrijkste dat alles goed is! Ook iemand twijfels gehad bij het wel of niet willen weten, of was dat voor jullie gelijk duidelijk?
Hoi hoi, Ik en mijn vriend wilden dolgraag het geslacht weten. Wilde toch weten waar ik rekening mee moest houden...hihi. En het is ook wel leuk dat je een beetje gericht kunt shoppen. Ik ben 29 oktober uitgerekend en zwanger van een meisje ! Hebben we afgelopen dinsdag met de echo (15w3d) te horen gekregen. Op 6 juni hebben we de 20 weken echo, dus ben benieuwd (hoop natuurlijk dat alles goed is) of het dan nogmaals bevestigd wordt .
hoi hoi. ik ben 18 oktober uitgerekend en wij zijn in verwachting van een jongen 3 juni hebben we de 20 wk echo en dan nog ff een bevestiging vragen natuurlijk maar het was toch wel 100% duidelijk hoor.
Heb met 17wk een uitgebreide echo gehad (ivm onderschrift), alles zag er goed uit. Toen dachten we, nou laat dan ook maar weten wat het wordt, lag hij/zij er helaas niet goed voor Volgende week maandag krijgen we de volgende uitgebreide echo en hopelijk is alles nog steeds goed en weten we ook wat het wordt
Hier 6 oktober uitgerekend en zwanger van een 2e meisje! Met een geslachtsbepaling laten bekijken met 17 weken Maar dan is het tot nu toe nogal verdeeld tussen de jongens en de meisjes in oktober! Nog steeds dus een 50-50 kans Wij zijn allebei nogal nieuwsgierig hier en we wilden ons concreet op iets kunnen richten. Ook voor de kleine meid, die nu dus weet dat ze een zusje krijgt
ik ben uitgerekend op 17 oktober, maar ivm met zwangerschapssuiker wordt ik begin oktober ingeleid, maar het geslacht weet ik nog niet, heb al wel twee meiden op 29 oktober, een van 2003 en een in 2004, dus ja ben zelf ook wel heel erg benieuwd, denk zelf dat dit een jongen is, maar weet nooit ,dus volgende week donderdag me 20 weken echo, en hoop dan geslacht te weten.
dacht dat er niet zoveel oktobermama's waren maar wel dus ik wil het niet weten, zit nu ongeveer op de helft ach kan nu nog wel wachten hoor... die verassing lijkt mij zo leuk! heb wel enorm getwijfeld maar nee save the best for last
Hoi, Ik ben 13 oktober uitgerekend van ons derde wonder en we krijgen weer een zoon Eerst wilde we het niet weten, maar doordat ik heel ziek ben geweest in het begin ( in het ziekenhuis gelegen daarvoor ) en veel bloedingen heb gehad, wilde ik toch wel even iets leuks meemaken 31 mei heb ik de 20 weken echo, maar 27 mei moet ik ook nog naar de gyn en dan zal ze ook wel weer kijken. Wij hebben overigens de pretecho met 16 weken gehad, door een vrouw die het met onze tweede al met 13 weken gezien had. Dus volgens mij kan het niet missen ( ook gezien de foto's die we hebben ), maar het zou leuk zijn om als alles goed blijkt te zijn met de 20 weken echo, daarna nog een bevestiging te krijgen Gr MB2005.
Tot nu toe..... 6 jongens en 4 meisjes!!! Inderdaad 50-50!! Hier kan ik dus ook niks uit opmaken! Nog 3 week tot de echo...kan me altijd nog bedenken om het wel te willen weten. Mijn vriend zegt nu trouwens: als je het wil weten is het prima... dus word alweer moeilijker! @ Rica Is inderdaad echt leuk om het niet te weten, is zo'n verrassing bij de bevalling! Heb het nu 2 keer meegemaakt en dat is echt fantastisch!!! Maar goed, hebben 2 jongens en als dit een meisje zou zijn zou ik wel van dat echte meisjesbehang van lief willen hebben! En lief heeft ook stoer jongensbehang! alle meiden gefeliciteerd met jullie mini meisjes en jongetjes!
Ik ben uitgerekend op 30 oktober! Op woensdag 8 juni heb ik de 20 weken echo. Maar of ik het geslacht wil weten......geen idee. Ik ben wel heel nieuwsgierig, maar het maakt mij eigenlijk niet uit. Wij hebben 2 jongens en een derde jongen zou net zo welkom zijn!!! Mijn man die laat het aan mij over, nou dat helpt ook niet echt met de keuze.....pfff. Ik heb nog 3 weken om over na te denken..... ps. nikkie83, zit jij ook op de oktober-2011 hyves en begint jou naam met Y????? hi hi. Ik herken geloof ik de naam van de kids....( en ik heb jou op hyves...) groetjes mamastientje.
@ mamastientje Hie is een derde jongen ook net zo welkom hoor, maar inderdaad de nieuwsgierigheid!!! Wij hebben 7 juni de echo, we zullen zien of we zo flink kunnen zijn om het niet te vragen!