Niet zwanger, niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DaantjeAms, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis87

meis87 Lid

6 sep 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    heej dames,

Ik heb dat ook gehad...sinds januari geen spiraaltje meer. mijn menstruatie kwam eigenlijk vrij snel weer opgang. En was regelmatig tot ik 8 juli mijn laatste had...ik begin september naar de huisarts omdat de zwangerschapstesten negatief bleven en ik gevoelige borsten hard en met regelmaat misselijk was.
    Dus mijn huisarts zegt we gaan even een bloedtest doen of dat je echt niet zwanger bent.
    De volgende ochtend had ik ontzettend veel bloedverlies heel helder rood. Ik schrok me natuurlijk dood...en heb gelijk de huisarts gebeld. De assistente kon mij de uitslag vertellen was niks te zien geen zwangerschap. Dus dit was gewoon mijn normale ongesteldheid. En al die zogenaamde zwangerschapskwaaltje zei de assistente op : tja dat kan je wel eens hebben. :(

liefs

2. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kom net terug van de gynaecoloog. Heeft echo en inwendig onderzoekje gedaan. En ze denkt dat ik PCO heb.
    Morgen bloed prikken om te kijken oh het echt pco is.

Aan de ene kant een opluchting, nu weet ik wat er aan de hand is. Aan de andere kant wel balen!
    Weet iemand hoe lang het gemiddeld duurt voordat je zwanger bent met pco? En is het wel echt mogelijk om zwanger te worden?

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Er zijn bij 'vruchtbaarheidbehandelingen' of als je zoekt op pco, pcos of clomid op het forum wel wat topics te vinden waar je meer info uit kunt halen denk ik. Succes met afwachten van de diagnose.

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hoi meiden hier even een berichtje over mijn laatste die ik hier ook geplaatst had,

ik heb dus donderdag de dokter gebeld kreeg natuurlijk de assistente heel mijn verhaal gedaan. zegt ze van het is natuurlijk al enige tijd geleden dat je bent gestopt met de pil dus ja he je hormoonhuishouden kan ook een rommeltje zijn! (snap ik dacht ik) dus misschien is het wijsheid om nog maar even een testje te doen ga dr maar van uit dat die nogsteeds negatief is. dan bel je morgen even terug van hoe en wat dan kan je misschien een kuurtje krijgen om alles op te wekken. dus ik had er weer de pest over in dat je weer afgescheept word met eigenlijk niets. ik een testje gedaan wat blijkt nou BEN IK GEWOON ZWANGER!!!!!! vrijdag gelijk verloskundige gebeld echo laten maken maar de kleine was nog te klein om het goed te kunnen zien dus woensdag weer een echo en dan alles in kleur! kijken of we de ukkepuk dan goed kunnen zien. dus meiden hou echt de moed erin want die had ik ook al laten varen. want ik was immers gestopt met de pil al in mei en in augustus pas ongesteld geworden dus wij hebben ook echt mega lang moeten wachten maar je zal zien het word beloond net zoals bij ons!

liefs

Deel Deze Pagina