Hallo allemaal. Wij zijn in juni gestopt met de pil, willen graag voor een 2e baby gaan. Afgaand voor de menstruatie toen we van hem stopten en van de afgelopen 2 maanden heb ik een cyclus van rond de 26 dagen en zou ik dus zaterdag m'n menstruatie hebben. Donderdag had ik na het plassen een veeg, dacht dus het zal wel door breken maar tot vandaag alleen heel Soms een veeg, tampon in gedaan ook hier zit niks tot weinig op. Ook komt er al vanaf donderdag niks in een inlegkruisje. Nog nooit gehad dit, wie herkent dit? Alvast bedankt
Ik had ook een cyclus van 25/26 dagen en heb dit 2 keer gehad. Het begon bij mij een week voor mn nod. Eerst een veeg roze en daarna bruine afscheiding. De eerste keer werd ik na 29 dagen toch ongesteld. Nu had ik het deze maand weer en ben ik inmiddels ruim 5 weken zwanger!! De laatste keer was dus innestelingsbloed. Het kan dus nog alle kanten opgaan. Ik zou wachten tot het weekend en anders een test doen. Succes meid! ik hoop dat het raak is
Helaas ik wou vanmorgen testen om zekerheid te krijgen maar ik verloor een soort prop/slierten. Gevolgd met heel veel bloed en menstruatie buikpijn. Denk dat ik dus het vruchtje ben verloren??
Had je positief getest dan? Kan namelijk ook gewoon bij een menstruatie horen Zeker als je nog niet zo lang bent gestopt met de pil...
Nou denk eerder dat het gewoon je menstruatie is, begon bij mij ook wel eens met een flinke klonter bebloed slijm en dan gewoon normaal bloed en flinke buikpijn had ik helaas altijd
ik ben ook net gestopt met de pil, en heb na 6 weken een heel klein beetje gebloed ipv 5 dagen menstruatie.. Testen negatief, dus het zal wel mijn menstruatie geweest zijn gok ik! Op naar de volgende ronde. Je lichaam kan echt raar doen als je net van de pil af bent!