22 juni was de begin van mijn nieuwe cyclus tot op heden nog niet ongesteld. Ik heb wel grotere borsten, last van maagzuur. ik heb wel een onregelmatige cyclus. ook Ik heb al 3 zwangerschapstestjes gedaan allemaal negatief (2 van sensitest en 1 van kruidvat 2v5) vandaag die van kruidvat. Maar ook heb ik sinds vandaag last bij het plassen enz. en bij vegen beetje roze vegen. Maar ik zit met de vraag is het gewoon niet zwanger. of moet ik het gewoon afwachten? xx
Hoe onregelmatig is je cyclus? Want dan zou je nu een cyclus van 40 dagen hebben??? Heb je dat al eerder zo lang gehad? En roze vegen, duiden meestal op een beginnende menstruatie, bij mij dan tenminste.
Tja het is afwachten, ben ik bang. Maar je hebt last met plassen en bij afvegen roze, dan zou je ongi er maar zo aan kunnen komen. En hoe waren je cyclussen hiervoor of ben je pas net gestopt met de pil?
ja ik heb wel vaker zo een cyclus gehad was voordat ik met pil begon. ben paar maanden aan pil geweest, en ben ook vanaf mijn nieuwe cyclus gestopt met de pil (22 juni)
Kan zijn dat je nog moet ontpillen. En als je van jezelf weet dat je vaker van die lange cyclussen hebt kun je beter nog even wachten met testen.
Denk ook dat het ontpillen zou kunnen zijn, zelf heb ik ook een lange en onregelmatige cyclus.. En je lichaam kan je goed voor de gek houden Succes meid!
heb dit bij het ontpillen ook niet gehad... maar ik denk toch ook dat je menstruatie onderweg is s6 en hopen natuurlijk dat het niet zo is
Hallo, Hier nog zo iemand ; ) Ik ben in april gestopt met de nuvaring en kreeg een aantal dagen hierna gewoon mijn menstruatie. De twee keer hierna ook, een cyclus van 32 en een van 34 dagen. Nu willen wij graag een kindje, maar we gaan binnenkort trouwen en zouden dit liever na het trouwen "plannen". We doen het op het moment dus veilig. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25 juni. Ik ben alleen echt heel misselijk, loop hele dagen over te geven. Moet vaak plassen en heb heel veel honger. Als ik dan eenmaal eet zit ik zo vol.... Afgelopen donderdag hen ik een test gedaan van CB en de uitslag was negatief... Wat denken jullie? Zou ik te vroeg getest hebben? Groetjes, Duckertje