Ja ja, mijn vriend is om! Een aantal van jullie heeft vorige maand met me meegeleefd toen ik 'bang' was zwanger te zijn. Bang, omdat mijn vriend er nog niet voor wilde gaan. Ik had veel symptomen, maar werd iets later dan anders toch ongesteld. Ik was daar erg verdrietig van en besefte dat ik écht ontzettend graag nog een kindje wil. Ik heb vaak met mijn vriend gepraat, en het bleef telkens een nee. Binnenkort wel, maar nu nog niet. Alhoewel die 'binnenkort' ook wel een half of heel jaar kon zijn. Dat verschilde per gesprek. Erg moeilijk... Gisteren en vandaag weer veel gepraat en ik heb wat meer gepusht, dat heeft hij vaker nodig om ergens voor te gaan als hij iets een beetje eng vindt. En met resultaat, hij wil er ook voor gaan. Hij is toch overtuigd door al mijn argumenten, mijn gevoel, mijn verlangen. Al is hij nog wel een beetje bang, maar dat schijnt erbij te horen, hoor ik van vriendinnen. Komt wel goed, hij is ook zo gek op ons kleine knulletje! En nu ben ik dus blij-blij-blij!! Spannend hoor, maar ook zo leuk!
Ik ben heel blij voor je meid! Echt fijn dat je vriend er nu ook voor wil gaan! Heel veel plezier samen, geniet er lekker van en natuurlijk ook veel succes!
Wat fijn voor je dat je vriend ook voor een 2de wil gaan. Mannen hebben vaak net een duwtje meer nodig Veel succes en geniet er van.
Spannend Ladydi85! Hier een beetje een vergelijkbare situatie We hebben een zoontje van ruim 1 jaar en bij mij kriebelde het alweer een tijdje maar manlief wilde liever nog even wachten. Ook speelden er een aantal praktische zaken mee zoals ons voorgenomen huwelijk in mei. Maar de wens voor een 2e is zo ontzettend sterk dat we er na veel praten toch voor zijn gegaan deze maand. We zien wel waar het schip strand en wie weet hoe lang het dit keer kan gaan duren. Ik had mijn ei ergens rond de 28e en nu is het wachten op mijn nod op 13 augustus, spannend! Ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent. Liefs Michelle
Dankjulliewel! Ja, 't is super!! Zo blij! Nu dan aan 't klussen, hè... Goh, Michelle, wat leuk ook voor jou!! Als je nu zwanger wordt ben je nog op tijd toch om een beetje bij te komen? Zou toch wat zijn als je bevalt op je trouwdag Ik ben benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren, vorige keer door de nuvaring heen zwanger geworden, dus ik heb geen idee...
Goed nieuws Ladydi! Veel plezier en succes. Ik hoop dat je snel een pos.test in je handen mag hebben!
Haha ja nou dat lijkt me niet zo'n heel goed idee. Het is dan óf met een gigantische buik en weeen óf totaal out of shape en met lekkende borsten het jawoord geven. Niet echt mijn idee van de mooiste dag van je leven We stellen het huwelijk waarschijnlijk gewoon een jaartje uit, we hebben daar beide geen problemen mee. En het is uiteraard nog maar afwachten wanneer het hier raak mag zijn! Leuk hoor weer aan de klus, heb je een beetje inzicht in je cyclus? Enig idee wanneer je ei is/was?
Wat fijn voor je! En je verhaal komt me zo bekend voor, duurde bij die van mij ook eventjes. Mannen hebben inderdaad soms schop onder komt nodig. Die van mij denkt al een jaar lang over het kopen van een nieuwe tv. Kun je na gaan
Ik heb mijn man ook wel moeten overtuigen hoor Hij vond het wel prima zo met 1 kindje. Nou, ik dus niet! Maar na lang praten is hij toch overstag. Nu helaas wel in de MMM Dit is bij Jason niet nodig geweest, was binnen 5 maanden zwanger. Maar ja, het is voor een goed doel Heel veel plezier met klussen en hopelijk is het snel raak!