Hey appelsientje, Ik heb het ook hoor mijn buik is erg gevoelig op bepaalde plekken. En ik heb ook krampjes en steken en alles in mijn buik. Had ik vorige zwangerschap ook en die zat gewoon op goede plek. Is gewoon omdat je baarmoeder groeit. Sommige mensen hebben daar meer last van denk ik. Nu je nieren gaan wel beter doorbloed zijn als je zwanger bent en ook beter werken. Dus misschien dat je rode bloedcellen er nu beter uitgefilterd worden
Ja die steekjes en krampjes heb ik niet...(meer) Puur bij aanraken. Moet sinds vanmiddag wel ineens vaker plassen en weer wat zeurende onderbuik. Morgen nog maar eens urine controle. Scheelt dat ik dat gewoon zelf kan doen op werk. Ja die nieren is bizar haha. Ik zou n chronische ontsteking aan de nier hebben.. Waardoor ie dus niet goed filterd. Haha. Moet eigenlijk extra controle vd nieren tijdens de zwangerschap.. Dit zullen ze vast niet verwachten Doet jou buik dan ook pijn bij aanraken?? Of als je ergens tegenaan staat.. aanrecht bijvoorbeeld.. als de poes erop springt.. vind het maar niks. We gaan gelijk op.. leuk!! Wanneer is jou echo?
Hey, Ja ik heb er het meeste last van in de avond en dan zit ik op de bank met een kruikje dir verlicht bij mij veel maar als ik erop duw doet het zeer ja. Ik heb mijn eerste echo op 17/2. Ik maak me dan weer zorgen omdat ik bij vorige zwangerschap veel meer symptomen had..... maarja ook dat zegt niks. Zo naar dat je gewoon nergens houvast aan hebt. Ik kijk niet uit naar de enorme misselijkheid maar vind et toch raar, al kan die nog komen hahah.
De pijn/druk die herken ik en heb ik ook gehad. Mijn buik was ook erg gevoelig en het deed zeer/was een heel onprettig gevoel als ik ertegen drukte of leunde (vooral het aanrecht is op perfecte hoogte) Volgens mij is dat heel normaal.
Ik had in de eerste weken ook veel steekjes en krampen en buikpijn. Was er van overtuigd dat het mis was, maar pijn bleek (voor een stuk) afkomstig van een grote cyste. Die is gelukkig spontaan gekrompen en ben nu 21 weken zwanger. Kortom, het moet zeker niet betekenen dat het mis is/gaat. Succes!
Ik 'hoop' eigenlijk dat dat het is. Het schijnt vaker voor te komen dat er in t begin vd zwangerschap n cyste ontstaat. Begrijp me niet verkeerd. Ik wil liever dat het niks is!! Maar heb liever n cyste dan n BBZ. Begin nu toch n soort van blaasontsteking gezeur te krijgen. Net n hand vol cranberrytabl genomen, veel drinken. Wel 'goed' om te horen dat er meer druk pijnlijke plekjes hebben. Zoiets leek me meer voor als je echt al n buikje krijgt. Ik pak m'n nieuwe boek... neem misschien een paracetamolletje.. Al doe ik dat liever niet. En ga lekker met n kleedje op de bank! Hoop echt dat het niks voorsteld straks.. wat is het toch eng allemaal.
Ik heb ook veel minder kwalen.. Alleen m'n borsten en tepels doen zeer. En de stoelgang word moeilijker. En die rare buik dan.. maar dat zie ik niet als symptoom. Vorige keer sliep ik enorm slecht! Had ik enorm last vd zeurdende onderbuik en rug (heel anders dan nu die pijn bij aanraken) Zat bijna direct onder de puisten! (Heb er alles voor over maar als ik mag kiezen laat dan dan aub zitten!! Zag er verschrikkelijk uit!!)
Begrijp goed wat je zegt. Hier ook zwanger na miskraam. Eerste 5 weken geen klachten en toen begon het. Inmiddels ben ik al 5 weken er echt ziek van. En nee niet alleen beetje misselijk maar echt zo ziek dat ik niet kan werken niks. Ook dat is helaas hopeloos
Jeetje ... Ik vind overgeven echt Verschrikkelijk!!! Zou ik ERG graag overslaan.. Maar ik denk wel dat als ik toch eens ochtendmisselijheid krijg ik wel meer denk ja... zo 'hoort' het. Belachelijk natuurlijk. Was bij dr lege vruchtzak ook niet misselijk. Hooguit soms wat weeïg gevoel.. en sochtends geen eetlust. Wat ik er ook allemaal bij krijg.. wil gewoon dat er een klein gezond wondertje komt!!
Hoe is het nu appelsientje? Heb je nog roze verlies gehad ? Hoe voelt je buik nu ? Hier ontzettend last van mijn darmen en wederom roze verlies het is echt ontmoedigend en moet nog 2 weken wachten op een echo pffff
Ach laat ik nog even reageren.. Heb met 4+6 een echo gehad ivm de pijn.. Inie mini vruchtzakje op de goeie plek.. hoera!! 3 cystes li eierstok die me pijn doen! Dat was us gelukkig te verklaren. De gyn zei dat het zeker logisch was dat n eierstok van 10bij10 me zeer doet!! Het is nu iets beter als ik me maar rustig houd. Sporten en seks zijn tot nader order verboden.. zucht. Er werd me op t hart gedrukt dat het vruchtzakje qua termijn mooi op schema lag en dat het echt normaal was dat er verder nog niks te zien was!! Heb mezelf streng toegesproken om dit aan te nemen. Ene dag probeer ik echt positief te zijn.. en dan ineens is alles weer weg en denk ik.. er zit niks.. weer niks. Word er gek van. Die zorgen. Heb nog steeds niet n super zwanger gevoel maar durf het ook niet.. durf er amper over te praten of aan te denken.
Geniet nog maar even. Bij mij begon het spugen bij ruim 6 weken. Pas gestopt met 21. En is nu weer aanwezig.. hihi je komt erop terug echt hoor! Maar voor dit doel doe je alles
Is ook niet dat ik niks geen kwalen heb.. Pijnlijke borsten, tepels iets minder nu. Moeilijke stoelgang.. hele dag wat weeïg gevoel, geen honger of juist veel honger. Maar het zwanger voelen lukt of durf ik gewoon niet. Vorige keer waren m'n kwalen heftiger en bleek ik zwanger van niks.. vond het zo gemeen. Kotsen boven de pot verschrikkelijk.. moet er niet aan denken. Of ik nou alle kwalen of geen kwalen heb.. Denk dat ik pas wat gerusten ben na een goeie echo.