Niet zwanger? Wat dan wel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamsie21, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Nee maak me gelukkig niet heel druk.. Wil gewoon heel graag dat ikz wanger ben maar dat de testen het niet aangeven :p haha.. Nee nog nooit geprobeerd. Ik weet ook niet hoe en wanneer je die moet doen??

2. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Nog steeds niet ongesteld.. vanochtend bloed geprikt. Maandag de uitslag.. duimen jullie voor me??

3. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vervelend die onzekerheid! Ik zal voor je duimen voor maandag!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt totaal niet wat je zegt sorry.

De luteale fase, tijd tussen eisprong en ongesteldheid, kan wisselen en is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt met een gemiddelde van 14 dagen. De luteale fase kan per cyclus wisselen. Zo kun je de ene cyclus een luteale fase hebben van 11 dagen en de volgende cyclus van 13 dagen. Het verschilt van vrouw tot vrouw.

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Nou vandaag uitslag gekregen.. niet zwanger. Maar verder is er niks over gezegd door de dokter.. Ik wil, als ik binnenkort niet ongesteld wordt, toch echt wel een onderzoekje... Pfff hoe denken jullie eroveR?

6. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is er alleen getest op hcg of ook nog op andere dingen?

7. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    alleen op HCG.. guess what, vandaag ongesteld geworden.. gelukkig!! Maar nu de vraag.. wanneer is mijn eisprong, ik ben daar zo slecht in om dat uit te rekenen.. al helemaal nu ik mijn cyclus niet weet!

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ze zeggen meestal vanaf je eerste ongesteldheids dag 14 dagen terug tellen ( telt niet voor iedereen hoor, maar dan kan je kijken of het klopt )

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

We kunnen niet zeggen dan is je eisprong . Je zou ovu testen kunnen gaan gebruiken of gaan temperaturen

Deel Deze Pagina