Nee maak me gelukkig niet heel druk.. Wil gewoon heel graag dat ikz wanger ben maar dat de testen het niet aangeven haha.. Nee nog nooit geprobeerd. Ik weet ook niet hoe en wanneer je die moet doen??
Klopt totaal niet wat je zegt sorry. De luteale fase, tijd tussen eisprong en ongesteldheid, kan wisselen en is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt met een gemiddelde van 14 dagen. De luteale fase kan per cyclus wisselen. Zo kun je de ene cyclus een luteale fase hebben van 11 dagen en de volgende cyclus van 13 dagen. Het verschilt van vrouw tot vrouw.
Nou vandaag uitslag gekregen.. niet zwanger. Maar verder is er niks over gezegd door de dokter.. Ik wil, als ik binnenkort niet ongesteld wordt, toch echt wel een onderzoekje... Pfff hoe denken jullie eroveR?
alleen op HCG.. guess what, vandaag ongesteld geworden.. gelukkig!! Maar nu de vraag.. wanneer is mijn eisprong, ik ben daar zo slecht in om dat uit te rekenen.. al helemaal nu ik mijn cyclus niet weet!
Ze zeggen meestal vanaf je eerste ongesteldheids dag 14 dagen terug tellen ( telt niet voor iedereen hoor, maar dan kan je kijken of het klopt )
We kunnen niet zeggen dan is je eisprong . Je zou ovu testen kunnen gaan gebruiken of gaan temperaturen