Wat raar dat die clearblue negatief was. Die kV testen zijn echt overduidelijk hoor. Zou me niet zo’n zorgen maken (gemakkelijk gezegd). En je plas ophouden is niet nodig hoor. Niet drinken is hoe je je urine geconcentreerd maakt.
Denk dat die cb niet helemaal goed was. Normaal hoort hij bij zulke streepjes echt wel positief te zijn. Hier 2 dagen voor nod.kv2v5 en cb
Er zijn wel 6 testen die duidelijk laten zien dat je in verwachting bent. Ik zou me niet zo'n zorgen maken om 1 test die dan niet zwanger aangeeft. Wellicht morgenochtend nog eens proberen of over 2 dagen. Komt vast goed! En gefeliciteerd!
Je testen zien er hartstikke goed uit. Wat een onding is die clearblue digitaal ook... Zorgt voor zoveel stress! Je bent duidelijk zwanger en je hcg stijgt ook, dus ik denk dat je die clearblue met een korreltje zout moet nemen (al snap ik heel goed dat dat lastig is... )
Jaa zeker raar. Maar ik denk dat die cb gewoon een beetje Koekkoek was hihi. Dat zie je soms wel vaker. Ik zou me geen zorgen maken je andere testen zijn super mooi!
Er zitten bij zo een digitale toch altijd 2 in een verpakking? Misschien was het een fabrieksfoutje en die andere even proberen en ben het inderdaad eens met de rest. Je bent in verwachting duidelijk dus meid gefeliciteerd