Ik heb vandaag, op 8 dpo, een tuurstreepje op de action early. Is de Predictor early gevoeliger of juist minder gevoelig? Heb er nog in huis maar eigenlijk belachelijk vroeg natuurlijk. Ik wil de Predictor doen om zeker te zijn dat de action echt een streepje heeft en het geen voorgedrukt streepje is wat ik zie, maar heeft het zin?
Hahaha ik hoef niet te plassen. En ik hoop ergens nog een beetje zelfbeheersing te hebben en een paar dagen te wachten
Als je een paar dagen zou wachten met de predictor dan weet je het zeker.... Als je dat kan hahaha. Ik heb zelf echt geen goede ervaring met de action early dus zou daar niet al te veel vertrouwen in hebben. Maar misschien dat die bij jouw wel goed resultaat geeft!
Ik heb ze op dezelfde dag gedaan, action met ochtend urine een twijfel streepje. Daarna naar de stad om een predictor (Hahahaha best zielig als ik t zo typ) en daar een duidelijke streep! Kom maar op met die foto
Ik vindt de action niet rosé ogen dus zou het niet als positief beschouwen, daarbij lijkt het meer opgehoopte vloeistof omdat ook naar mijn idee de lijn niet mooi recht is.
Nee het is zo vaag dat je amper kleur kunt zien.. beschouw hem sowieso nog als negatief.. we gaan het wel zien komende dagen, als het wel wat is dan merk ik dat snel genoeg..
Gewoon om de dag blijven testen. Ik moet zeggen dat de Action early bij mij ook niet echt werkte, de gewone variant wel.
Ga ik straks even doen, als ik van het werk thuis kom. Maar strikt genomen zegt het niet zo veel meer dan toch? Ga sowieso in de komende dagen nog testen, al was hij spierwit geweest
Net nieuwe test gedaan, wit. Dus gister inderdaad voorgedrukt streepje. Ik ga weer proberen rustig af te wachten.