Wie telt met mij de uren af... Morgen testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snootches, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo spannend! Normaal is mijn cyclus altijd stipt 31 dagen. Op de dagen dat ik vruchtbaar ben heb ik spotting, echt heel handig. Twee maanden terug was ik 10 dagen over tijd, maar toen ik terugrekende was de spotting ook 10 dagen later, dus dat klopt. Deze keer was de spotting er zoals gewoonlijk en ik ben nu 12 DPO/ 2 DP NOD en nog geen ongi noch voortekenen ervan... Had ik al verteld dat ik dit heel spannend vind?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, dan zou ik gewoon niet langer wachten en 2 uur niet drinken/plassen en testen met een kv 2v5. Succes met testen

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Probeer rustig te blijven (i know it's impossible! ;))
    Ik ben heel erg mijn best aan het doen om tot donderdag te wachten met testen... Ben nu 4 dagen voor NOD en vind het giga moeilijk!
    Totaal niet het idee dat ik ongie moet worden, en op een bepaalde manier sinds een week zelfs rustig alsof mijn lichaam zegt alles is goed geen zorgen... Heel raar gevoel.
    Zullen we samen de uren aftellen?

4. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Spannenddddd!!

5. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Spannend!! Ik zou ook vandaag nog testen!!

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Sorry aan mij heb je niks :D ik zou dus ook al testen...

Heb deze ronde zelf al een paar dagen voor NOD een duidelijk streepje gehad. Al had ik mezelf ook voorgenomen om niet meer voor NOD te testen.

En anders, succes met wachten!

7. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan pas morgen testen omdat ik geen test in huis heb :(! Anders had ik het wel gedaan...

Waarom test je niet nu Evientje? Ik had ook een paar dagen voor NOD positief met m'n zoontje. Als je zwanger bent staat hij er vast wel, en anders is het 50/50 maar dan komt je ongi niet plots. Of we testen morgen samen :D?

8. Evientje

Als ik test wil ik het wel echt met ochtendurine doen, had bij zl ook pas na nod een zwanger op mijn scherm, en daarvoor met kruidvat negatief. Heb nu action en al wel een keer een tuurstreepje gehad maar dat werd steeds lichter. Dus aan de ene kant kan ik niet wachten aan de andere kant wil ik ook niet onnodig teleurgesteld worden. Maar denk dat ik morgen wel een testje ga doen, had 4 dagen lang een knal ovu test 14 dagen geleden. Ben dus wel heel erg benieuwd!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Spannend hoor, mijn duimen draaien voor je!!

10. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duimen draaien hoeft niet hoor, beide is namelijk goed ;) ml is erg ziek nu en we hadden juist besloten nog even te wachten.

11. Evientje

Dat was bij mij vorige keer het moment waarop ik positief testte na een ma.

12. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw denk dat je dan al safe bent voor een test hoor Evientje! Dus morgen testen we allebei? Spannunnnnd. Hoe laat jij? Ik denk rond 11:00/12:00.

13. Evientje

Ik denk morgenvroeg... Als in rond kwart voor 6 want dan moet ik eruit! ;)
    Beetje vroeg, maar moet ook vroeg werken en enigszins rustig wakker worden anders heb ik een chaos dag! Haha dan ben ik de hele dag veel te slaperig!

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Je hoeft niet perse met ochtendurine te testen

15. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat jullie kunnen wachten tot morgen!! Knap hoor!
    Ik duim voor jullie! Xx

16. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopen dat het raak is voor je Evientje! Morgen wel even komen piepen na je test he?

17. moontje1977

moontje1977 Actief lid

3 aug 2013
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend dames! suc6 met testen morgen;)

18. Evientje

Dit is frustrerend, doe je een test krijg je helemaal geen streepjes alsin ook geen controlestreepje :(
    Zit de hele dag op kantoor en vanavond avondvierdaagse :x

Bij gebrek aan mogelijkheden om te testen valt het wel mee om vol te houden hoor... Maar ben zo benieuwd! En wil Vl graag verrassen! Hihi
    Jij ook showen he snootches! ;)

19. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen! Succes met wachten, wanneer zou je weer kunnen testen? Ik sta bij openingstijd voor de kruidvat haha, dus je hoort nog van me.

20. Evientje

Vanavond heel laat of morgenvroeg... :(
    Ben benieuwd naar jouw test...
    Kom wel online via de telefoon vandaag ivm werk...

Deel Deze Pagina