ongewone mentruatiecyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mijn kindje, 16 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    Goede middag dames, ik ben in juli gestopt met de pil omdat ik klachten had bij het vrijen. Ik bleek vrijwel geen baarmoederslijm meer hebben/maken door de pil.
    Op de dag dat ik stopte met slikken zat ik net op 14 van mijn strip. En duurde dus ook 4 dagen voordat ik weer ongesteld werdt. Mijn cycles vervolgde zich als 11-21. Daarna werd ik zwanger. (miskraam op 8+3). Sinds de miskraam heb ik steeds een korte cyclus gehad waarbij ik mijn eisprong tot nog toe niet heb kunnen meten(door middel van ovulatietesten). Cyclus vanaf miskraam is 22-22-vandaag op 16). Vanaf vandaag bloed verloren(helderrood) . Verwacht dus dat dit mijn menstruatie weer is (cyclus 16). Ook al heb ik helemaal geen mentruatieklachten, maar ook geen gevoel van zwangerschapskwalen. Ik snap er helemaal niks meer van.

Tijdens de pil heb ik altijd 28 dagen cyclus gehad. Ook voor de zwangerschap van mijn dochter toen ik gestopt was om zwanger te worden had ik een hele nette cyclus van 26 tot 28 dagen. Ik snap hier echt helemaal niks van.

Zijn er dames met ervaring/tips?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    De cyclus tijdens de pil is nep en telt niet mee. Ik denk dat je cyclus door de miskraam van slag is. Geef je lichaam de tijd om te herstellen. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina