ik weet niet wat ik er nou van moet denken? wel of niet zwanger. zie fotoalbum alvast bedankt voor het reageren
wat ik ook nog even kwijd wil is dat er rond de 10min wel al een heel vaag lijntje zichtbaar was, maar daarna werd het lijntje steeds duidelijker. ps de foto is van 1uur erna(dat ik gestest heb)
dank je wel allemaal. trouwens ze zeggen dat clear blue pas bij een wat hoger hcg werken of is dat niet zo?
Nou, als je al een vaag streepje binnen de 10 minuten hebt zou het best gewoon positief kunnen zijn hoor. Ik had dat ook en het werd later alleen maar duidelijker. Gewoon morgen nog een keertje testen. Kruidvattesten zijn nog iets gevoeliger. Maar van mij alvast een voorzichtige proficiat!
dank je wel marije, ik heb trouwens de testen van matcare besteld die vallen morgen als het goed is in de brievenbus.
Ik denk ook dat je zwanger bent. Ik kreeg op mijn NOD een heel licht streepje zelf nog lichter dan bij jou test(was wel een andere test die van matcare) Ik zag het streepje pas toen ik bij daglicht ging kijken,in mijn oude huis was het best donker. Ik dacht eerst dat er een beetje urine op was gevallen maar ik kon het niet wegvegen dus heb ik er daarna nog 1 gedaan en weer dat hele lichte streepje dus toen ben ik er vanuit gegaan dat ik zwanger was en ja nu heb ik een zoon Ik heb 5 testen gedaan over 1 week en hij werd steeds duidelijker,de 1ste heb ik maandag gedaan en zaterdag de 5de test en die was pas echt heel erg donker. Beetje lang verhaal geworden
Ja dat zie ik maar sommige vrouwen die hebben al voor hun NOD een positieve test dus het kan heel goed mogelijk zijn. Als ik voor mijn NOD had getest was hij zeker negatief geweest want op mijn NOD was hij echt heel erg licht nog lichter als die van jou.
hoezeer ik het voor je hoop kan ik nu niet zeggen dat hij er positief uitziet. zeker als je zegt dat het lijntje pas later op kwam zetten. ik heb exact zulke testen al eens eerder gezien. een meid weet ik nog dat was san78, die bleek niet zwanger CB test inderdaad meestal pas later echt positief! Ik zou op je NOD nogmaals een test doen. ik duim voor je.
kikkert mijn mening weel je ook al ik had ook zo erg vage test en werd toch ongi... maar nogmaals ik hoop voor jo dat het positief uitvalt xxx
hallo allemaal vandaag ga ik weer een testje doen maar ik ben nog aan het wachten tot dat ze binnen komen ik heb ze namelijk op matcare besteld. groetjes
hey meis, ik moet me helaas bij hairdresser aansluiten. Heb ook 2 dagen voor NOD al eens zo'n streepje gehad en toch ongi. ik zou nog eens met een ander merk testen, of, beter nog, wachten tot je NOD... al snap ik dat de nieuwsgierigheid het wint van verstandigheid hoor... ik duim in ieder geval voor je, Danielle
ik begin er zelf ook aan te twijfelen en daarom ga ik straks nog een testje doen. en anders moet ik toch maar ff afwachten.