te vaak 'klussen' slecht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beckje, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gezien mijn vriend en mijn libido hebben we het wel erg vaak gezellig zeg maar...
    ik vroeg me af of je het té vaak kan doen en dat dat slecht is om zwanger te worden. want het word toch wel op tijd 'ververst'lijkt me...:(:)
    en met vaak bedoel ik wel 1> x per dag :)

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Als het sperma van je vriend verder goed is, maakt het niet uit.
    Al weet ik niet of meerdere malen per dag (en dan elke dag) wel verstandig is.

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    beter om de dag gemeenschap hebben... kwaliteit van het zaad blijft dan beter

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Heb idd ook altijd begrepen dat om de dag het beste is voor de kwaliteit van het zaad. Dus misschien een dagje voor de eisprong eens overslaan?

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja heb nog geen idee wanneer dat is. ben net gestopt met de pil. ben op dag 20 maar nog geen ei te bekennen. hopelijk vandaag, maar kan natuurlijk ook veel later nog komen...

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ik had vorige maand waarschijnlijk op dag 29 pas me ei echt zo raar het vrouwen lichaam.. dus zeker dat het later kan...

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Om de dag is het beste voor de zaadkwaliteit

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Mja, in het begin zou ik me er niet zo druk om maken, lekker gezellig doen zou ik zeggen.:D
    Is het misschien een optie als je vriend niet elke keer klaarkomt?
    En als het wat langer duurt, kan je het vanzelf rustiger aan gaan doen, toch?

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja vorige keer duurde het 8 rondes. dus het 'werkt' wel allemaal zeg maar :)
    mannetje lief die komt wel vrij snel, dus dat word lastig hihi, maar zal het in mijn achterhoofd houden als het niet lukt, dat het dus dan ook best daardoor kan komen.. :)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    De ene zegt om de dag, de ander zegt iedere dag, de ene zegt voor de eisprong om de dag en met de vruchtbare dagen iedere dag, de ander zegt dat het aan de kwaliteit van het sperma ligt. Doe lekker waar jullie je goed bij voelen!

Wij doen de ene ronde dit en de andere ronde dat, maar helaas nog geen geluk gehad.

Iemand hier zei op dit forum. Zwanger worden is als zes gooien met een dobbelsteen. De ene gooit sneller zes dan een ander.

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    De gyn zegt dat om de dag beter is voor het zaad, dagelijks kan wel, maar tast het zaad wel aan maar als het zaad verder goed is is dagelijksg een probleem.

Maar gezien jij ook zegt meerdere malen per dag, dat is wel echt slecht voor het zaad, het zaad heeft dan namelijk geen kans om ``goed te vernieuwen`` en er komen dan geen goede nieuwe zaadjes bij.gezien er wel een tijdje overheen gaat voordat er weer vers zaad is.

Dus meerdere keren per dag zou ik echt mee stoppen

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgende ronde maar weer wat rustiger aan doen dus als het niet lukt deze maand dan :) thnx voor het advies

13. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep om de dag is het beste, al kan 1 extra dagje rond de eisprong geen kwaad hoor ;)

14. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Mijn gyni heeft gezegd dat het meest optimale is als het minimaal 2 en maximaal 7 dgn geleden is. Vervolgens adviseerde zij het om het op de dag van de positieve ovulatietest te doen en de dag erna. De dag erna was overigens de meeste kans op succes 😄.

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ze zeggen idd om de dag. ook bij de fertiliteits- arts zeiden ze dat. dus zal wel waar wezen. maar ach als je plezier hebt in bed. dat is ook belangrijk ;)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja precies, maar is wel handig om te weten voor als het wat langer duurt :)

17. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    hangt van koppel tot koppel af!!
    Moet zeggen dat wij in de 2e ronde (toen dus zwanger geworden!)3 dagen achter elkaar rond eisprong het gezellig hebben gemaakt , dus hier is het daarmee dus wel gelukt.

Kzou gewoon doen met wat je je goed voelt!!

Succes:D

Deel Deze Pagina