Wat zij ze dan? Kun je dat uit leggen! Niet tegen kritiek kennen is wel een heel belangrijk punt om aan te gaan werken. En weetje ik weet zeker dat er hier meer meiden/vrouwen zijn die zich wel iets in je herkennen. Daarom geef ik je nog een advies mee. ! Lees goed want andere schrijven.! De meeste hier zullen je helpen als ze dat kunnen. Tussen iets rot zeggen en iets rots begrijpen zit een wereld van verschil. En soms moet je over sommige dingen heen stappen. Terug gaan naar iets wat gebeurt is is vervelend. ( dat zeg ik ) is het moeilijkste wat er is. Geef het voorlopig een kans loop niet weg en sta open voor iemand die er verstand van heeft klikt het niet geef ik weer een advies zoek dan een andere hulp verlener tot je er een gevonden hebt waar mee het klikt. Als je een klik hebt met je hulpverlener kan je ook beter openstaan voor adviezen een psycholoog zal voornamelijk alleen aan horen en adviezen geven. En je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Dat kan je van niemand verwachten ook niet van de psycholoog.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt dan de dingen die je wel doet. Dat je dit doet betekend dat je toch echt wilt praten. Wij zijn geen hulp verleners maar heb gemerkt in de jaren hier dat soms van je af tikken en met andere vrouwen praten beter werkt dan welke hulp verlener dan ook.
Psycholoog zei: het kindje is toch ''dood'' ipv het kindje is toch overleden. Ik moet vanwege op gaan schrijven wat ik van mezelf mooi vin en leuk aan mezelf vind. Ik vind dat patserig over mezelf.. Zo ben ik niet. Ik vind me eigen normaal en niet mooi of knap of weet ik veel wat. En moet ook eigen aan m'n vriend vragen wat ie van me vind. Maar ik heb zoiets: dat is aandacht zoeken vind ik zo ben ik niet.
Dus omdat de psycholoog een ander woord had moeten gebruiken, is het een rare vent? Ik zeg ook wel eens dat mijn eerste dood is. Wat is daar erg aan?
Dit vraagt jouw therapeut juist omdat je zo onzeker bent. Je wordt uit je comfortzone gehaald, zodat je je persoonlijk kunt ontwikkelen. Ik zou de therapie absoluut volhouden want dat gaat je zeker verder helpen in het leven.
misschien moet je wat vaker na de psycholoog gaan. niet gaan is geen optie. en wat kan jou het uitmaken wat een ander van je vind? je vriend vind je mooi neem ik aan?? gewoon lekker gaan zwemmen. als je in het water ligt ziet niemand je. en zodra je er uit komt lekker een handdoekje om je heen slaan..
Het kan ook gewoon zo zijn dat er geen klik is.. Ik snap dat het moeilijk is, maar mogelijk kun je als die klik ook niet komt, later nog eens een ander proberen. En de tips: Tja, soms moet je eerst wat dieper gaan, voor je op kan klimmen- als dit voor jou moeilijk is, maar je doet het en komt er doorheen, wordt je er mogelijk sterker van. Ik kan me voorstellen dat een verkeerd gekozen woord, waarbij/omdat je toch nog heel gevoelig bent, op dit moment veel meer impact heeft, dan het eigenlijk zou moeten hebben. Dit mag je ook zeggen tegen die persoon. Maar eigenlijk bevestigd het daarmee ook, dat je misschien juist wel op de juiste plek zit. Of het ook bij de juiste persoon is, zal nog moeten blijken. Sterkte in elk geval!
Heb het niet mee gemaakt een mk of een doodgeboren kindje of wat dan ook. Het ligt bij jou nog heel gevoelig. Je zelf beeld is normaal zeg je maar opent dit topic daarin zeg je andere dingen. Dat je je schaamt. Voor je lichaam. Snapje? Kan van alles gaan roepen maar ik ben geen hulpverlener. Misschien kan je wel heel mooi zingen mooi tekenen andere dingen goed daar naar kan je ook kijken en patserig! Je stoerder voor doen dan je bent! Vind je zelf of begrijp ik je verkeerd.? Zwakte tonen is geen patserigheid of wat dan ook. Denk echt dat je moet gaan onderzoeken voor je zelf wat je probleem voor je zelf is. Klikt het niet met deze man ga je op zoek naar de andere. En reflexteer antwoorden anders dan ze misschien bedoeld zijn. Dat bedoelde ik met kritiek. Sterkte.
Lijkt me een vrij logische aanpak als jij zo'n last van je ervaringen hebt. Maar lieve help ik lees dat je pas 22 bent! Waar maak je je druk over, waarom ga je niet eerst wat meer levenservaring opdoen? Waarom wil je zo snel 'groot' zijn? Ik heb meerdere miskramen gehad, ik weet echt wel hoe zoiets voelt. Maar ik ben ruim twee keer zo oud als jij, en weet je, ouder worden geeft je meer manieren om met pijn en nare ervaringen om te gaan. Hoe ouder je wordt, des te flexibeler.
Kijk en nu ben ik het totaal niet met je eens. Levenservaring op doen!! Wie weet heeft ze al een rot leven achter de rug en zit ze daarom in een dip. Jij bent 50 ik bijna 40. Als iemand dit mij vertelde op de leeftijd van 22 wees ik met mijn vinger naar mijn voorhoofd doe even normaal. Levenservaring doe je op door te leren en haar zo af te kappen van meid je bent pas 22. Dan neem je haar niet serieus. Ze is jong volwassenen en heeft nog een lange weg te gaan. Haar verdriet of van alles ontkennen door dit te zeggen ontken je haar probleem.
Zie dat je je bericht hebt aan gepast nee niet flexibeler je gaat anders tegen dingen aan kijken en dat kan je haar niet kwalijk nemen ze is pas 22. En heeft nog een lange weg te gaan. Laat het er een zijn van meer geluk!
Omdat ik, tegen beter weten in, wel wil helpen, maar het eindigt altijd op deze manier . Nu is ze nog aardig, maar bevallen de reacties niet, jeetje...maar goed, het moge duidelijk zijn dat ze goed in de knoop zit en dan kan je wel wat hulp gebruiken, maar ik denk dat ze dan vooral naar de psycholoog moet blijven gaan ipv hier topics openen die niet altijd naar haar zin eidigen.
Huh maar die lange badpakken legt toch juist de focus op je figuur? Je valt veel meer op met zo'n pak.. even ot, praat met een psycholoog en als je met de huidige geen klik hebt stap dan over naar een andere die je misschien wel kan helpen.
Juist door anoniem.deze topics te.openen krijgt ze misschien een ander inzicht? En soms komen op een forum (of waar dan ook op internet) dingen anders over dan bedoeld. Ja ze kan wel fel reageren, ook dat heb ik gezien. Maar dat zie ik nu niet gebeuren, ze geeft nu eerlijk aan dat wij haar niet kunnen helpen en reageert verder vrij rustig. Wellicht reageert ze zo vanuit haar onzekerheid en vanuit haar 'bagage', en nee, dat is niet de juiste manier. Ik zie echter wel dat de deur een klein beetje verder opengaat en ze iets meer kan hebben. Het openen van de topics en de reacties daar op laat haar misschien zien dat ze het over een andere boeg moet gaan gooien. En iedereen heeft het recht om een topic te openen, en iedereen heeft het recht om te botsen en te struikelen. Dus ts, gewoon je vragen blijven stellen, je kunt er altind wel iets van leren.
Goed hoor! Lekker druk weekje weer met schooldingen van de oudste enzo maar dat geeft niet. t is mooi lenteweer en dan kan ik alles aan