Antibiotica is gisteren voor het laatst geweest en ja hoor het is weer bal, begon zondag alweer terug te komen weer enorm verkouden niet meer eten. Nu is hij sinds gisteren eet hij weer niet meer net 3 stukjes brood, wil wel graag ijskoude melk verder wil hij weinig drinken maar als het ijskoud is dan krijg ik er nog wel wat in. hij grijpt weer naar zijn oortjes hij heeft erg veel oorsmeer weer, slikke doet hem heel duidelijk zeer als hij hoest blijft hij er echt compleet in merk ook dat als ik de luier verschoon het in zijn liezen zeer doet hij gilt het uit bij zijn liezen en zijn oksels maar ook zijn nekje overal zitten klieren natuurlijk dus is logisch, maar hij heeft echt pijn, koorts is wisselend niet enorm hoog maar wel steeds net koorts net niet zeg maar alleen wat ons echt zorgen baart is dat hij zodra hij loopt hij loopt alleen maar langs de tafel hoor, maar hij stapt steeds mis en hij valt gewoon om hij is vanmorgen al 2 keer flink hard gestuiterd 1 keer echt op de punt een mooie blauwe plek op zijn voorhoofdje nu. net even naar telefonisch spreekuur gebeld van de dokter en hij wil hem vanmiddag om 5 uur toch weer zien bevalt het hem niet moeten we rekening houden met opname. hoop dat het meevalt dokter dacht in eerste instantie zo aan weer een infectie er overheen dus velengeing antibiotica en mogelijk of wat druk op het evenwichtsorgaan of gewoon flink verzwakt. ben blij dat hij me serieus neemt en ik even langs mag komen, nu alleen nog het probleem oplossen heb geen auto en geen vervoer vandaag krijg mijn man niet te pakken is op cursus en komt pas om half 5 uit de les en moet dan nog 1,5 uur rijden zonder spits
Oh wat vervelend is dat zeg!! Is er niemand in de buurt die met je mee kan gaan? Opa/oma/buurvrouw?? Heel veel sterkts straks!!!
Ohw balen zeg, heeft de kleine al buisjes?? Als hij dat nog niet heeft, zou ik er echt om vragen, want dit schiet niet op natuurlijk. Zielig hoor, beterschap
hij is tot net voor de kerst nog nooit ziek geweest en nu alles achter elkaar, wil nu zoiezo met hem naar de kno arts dit duurt gewoon veel te lang het is nu alleen maar huilen en helemaal overstuur
heb mijn vriendin gesmst hoop dat ze op tijd klaar is om mee te gaan, op de fiets kan ook niet heb geen kinderzitje en kan zelf nog niet zolang fietsen is een half uur heen en een half uur terug als mijn vriendin op tijd klaar is ga ik wel met hem achterin zitten op schoot is niet anders
of een taxi? Maar ken je gevoel. Wij zijn nu ook net af van ziek zijn. Na een dubbele oorontsteking/ oorontsteking met keelontsteking. 2 weken ziekte vrij fff omdat we in een warm vakantieland waren. (wat een geluk achteraf!) thuis weer ziek worden en snot ogen hebben/ overgeven/ en nu de blaffende hoest. Jaa...ze slinkt weer schoor. Hebben wij dat???!!! Hoop dat je kleine zieke mannetje geholpen wordt. Balen he zo een dag zonder man. Zijn de zwaarste dan.