speciale luier voor in zwembad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie

inkie Actief lid

16 mei 2006
    118
    0
    0
    Hi,
    We gaan volgende week een midweekje naar een park met zwembad.
    Ik vroeg me af of er speciale luiers zijn voor in het water?
    En iemand tip waar op te letten met ons meisje? elke dag in het water zou dat teveel zijn met het chloor? zoniet dan een uurtje?
    Misschien rare vragen maar wil uiteraard het beste voor ons meisje!

Bedankt alvast!

Inkie

2. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Heej inkie

Ik trek Kaylee zwemluiers van t kruidvat aan... In t begin alleen de luier en nu de laatste tijd met een badpakje erover heen (gewoon voor de mooi :D ;) ).

Wij zijn toen ook een midweek met Kaylee naar cp geweest, ze was toen 8 maanden. En we zijn gewoon elke dag wezen zwemmen hoor. Soms maar een half uurtje, soms twee uur, gewoon waar wij en zij zin in hadden. Gewoon je meisje in de gaten houden (en ook haar huidje, Kaylee kan er goed tegen, maar misschien andere kindjes niet).

Veel plezier in ieder geval!

3. Daar sluit ik me helemaal bij aan haha..

Ik gebruik ook kruidvat zwemluiers en een zwembroekje erover, en idd voor de mooiigheid haha

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wij gebruiken zwemluiers, kruidvat heeft ze, maar de meeste supermarkten ook, die zijn dan van huggies. Met de kleine zeemeermin voor meisjes, en Nemo voor jongens :D

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb ze ook van de Kruidvat. Binnekort gaan we ook voor het eerst met Tim op vakantie. We gaan dan hopelijk ook elke dag zwemmen...

Na het zwemmen zijn huid goed insmeren met een vette creme/zalf, dan is het geen probleem!

Deel Deze Pagina