Niets anders kunnen dan slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Memommy, 18 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Heeft iemand nog energietips die wel werken?
    Florafix doet hier helemaal niks ben doodmoe en is zelds zo erg dat ik eigenlijk niks anders kan dan slapen. De vorige zwangerschappen had ik dit ook wel maar het is nu zo erg dat mn hele leven beheerst wordt door mn moeheid. Behalve dan luisteren naar je lichaam nog andere tips? Best wel radeloos het is zo extreem

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik was ook ontzettend moe, ik sliep heel veel. Als het kon dan sliep ik 17 uur op een dag. Ik kon de eerste weken helaas geen koffie verdragen maar dat is mijn tip: drink koffie.

3. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Vraag de huisarts of verloskundige om je Hb, vitamines en misschien ook je schildklier te checken.
    En verder gewoon veel slapen!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb het ook gehad, en vandaag weer zo'n dag :( zo veel mogelijk aan toegeven. Het wordt echt beter! Verder echt geen tips, maak het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Laat idd je hb checken, misschien heb je wat sterkers nodig dan floradix. Ik knapte weer op met flinke dosis staalpillen.

6. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Het probleem is dat ik altijd al een laag heb heb en ijzertabletten hiervoor slikte deed ook weinig. Zal bloed laten prikken en hopelijk zijn er nog sterkere ijzertabletten

7. maroescka

maroescka Lid

15 jul 2016
    60
    0
    0
    Haha geniet ervan dat je nu nog kunt slapen aan het einde zou je hopen dat je nog heerlijk zou kunnen slapen😴

8. MarTesxx

MarTesxx Lid

2 jun 2016
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, even laten controleren.
    Ik was ook extreem moe en bleek dat mijn vitamine D gehalte veel te laag was.
    Recept gekregen en het gaat stukken beter!

9. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Nou ik geniet er zeker niet van. Zo extreem is echt niet om te genieten. Aan het eind vd zwangerschap is t ook niet leuk als niet lukt maar ik vind dit veel zwaarder met al kids thuis

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier precies hetzelfde gehad en sinds deze week lijkt het langzaam beter te gaan. Kon echt niets meer dan van de bank naar de wc lopen en weer terug. Erg lastig met 2 kids! Ik zit dan ook al 2 maanden in de ziektewet en werk sinds kort weer een paar uurtjes op therapeutische basis.
    Wel verstandig om je bloedwaarden even te laten controleren!

11. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Zijn er nog meer tips tegen vermoeidheid? Ik heb hier ook erg last van..
    Bloed al laten checken en dat was goed

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Vervelend zeg! Ik ben zelf ook erg moe, maar ik heb gemerkt dat als ik me uit bed sleep en even iets 'doe' (kinderen naar school brengen, bijv.) het veel beter gaat gedurende de dag. Ik crash nog altijd om 7 uur, maar dan mag het. En als je een middagdutje kan doen: zeker doen.

Hopelijk gaat het snel over, het is bij mij echt iets van de eerste weken.

13. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Ja heel vervelend net boodschappen gedaan nu weer ingestort hoop zo even te kunnen liggen ben zo moe

14. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier hetzelfde, ik wordt er gek van

Deel Deze Pagina