Heeft iemand nog energietips die wel werken? Florafix doet hier helemaal niks ben doodmoe en is zelds zo erg dat ik eigenlijk niks anders kan dan slapen. De vorige zwangerschappen had ik dit ook wel maar het is nu zo erg dat mn hele leven beheerst wordt door mn moeheid. Behalve dan luisteren naar je lichaam nog andere tips? Best wel radeloos het is zo extreem
Ik was ook ontzettend moe, ik sliep heel veel. Als het kon dan sliep ik 17 uur op een dag. Ik kon de eerste weken helaas geen koffie verdragen maar dat is mijn tip: drink koffie.
Vraag de huisarts of verloskundige om je Hb, vitamines en misschien ook je schildklier te checken. En verder gewoon veel slapen!
Ik heb het ook gehad, en vandaag weer zo'n dag zo veel mogelijk aan toegeven. Het wordt echt beter! Verder echt geen tips, maak het jezelf gewoon zo makkelijk mogelijk.
Laat idd je hb checken, misschien heb je wat sterkers nodig dan floradix. Ik knapte weer op met flinke dosis staalpillen.
Het probleem is dat ik altijd al een laag heb heb en ijzertabletten hiervoor slikte deed ook weinig. Zal bloed laten prikken en hopelijk zijn er nog sterkere ijzertabletten
Haha geniet ervan dat je nu nog kunt slapen aan het einde zou je hopen dat je nog heerlijk zou kunnen slapen😴
Ja, even laten controleren. Ik was ook extreem moe en bleek dat mijn vitamine D gehalte veel te laag was. Recept gekregen en het gaat stukken beter!
Nou ik geniet er zeker niet van. Zo extreem is echt niet om te genieten. Aan het eind vd zwangerschap is t ook niet leuk als niet lukt maar ik vind dit veel zwaarder met al kids thuis
Hier precies hetzelfde gehad en sinds deze week lijkt het langzaam beter te gaan. Kon echt niets meer dan van de bank naar de wc lopen en weer terug. Erg lastig met 2 kids! Ik zit dan ook al 2 maanden in de ziektewet en werk sinds kort weer een paar uurtjes op therapeutische basis. Wel verstandig om je bloedwaarden even te laten controleren!
Zijn er nog meer tips tegen vermoeidheid? Ik heb hier ook erg last van.. Bloed al laten checken en dat was goed
Vervelend zeg! Ik ben zelf ook erg moe, maar ik heb gemerkt dat als ik me uit bed sleep en even iets 'doe' (kinderen naar school brengen, bijv.) het veel beter gaat gedurende de dag. Ik crash nog altijd om 7 uur, maar dan mag het. En als je een middagdutje kan doen: zeker doen. Hopelijk gaat het snel over, het is bij mij echt iets van de eerste weken.