Niets doen. (Lang verhaal)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mootje1985, Aug 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hier iemand die het nu pas leest, maar ook zeer nieuwsgierig is. :oops: Je hebt juist nu zo hard hulp (in de meest brede zin van het woord) nodig. Succes nog!

2. Marena

Marena Lid

Dec 6, 2005
    19
    0
    0
    Nou Mootje,

Nu ben je er zeker weer zag ik.
    We zijn heel erg benieuwd hoe je vakantie was en vooral hoe het nu met je vriend gaat.

Laat je iets van je horen?

Groetjes

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    heey dames, ik ben op het moment ziek, dus ik laat maandag of dinsdag even horen hoe alles gaat!

De vakantie was verder heerlijk hoor!!!! ;)

Liefs.......

4. Marena

Marena Lid

Dec 6, 2005
    19
    0
    0
    Zeker geen zin om te reageren, is overal actief bezig maar geen antwoord op onze vraag.
    Het hoeft niet hoor, maar we leven alleen maar met je mee.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    wat een klojo( sorry) ja!!!!!

lees wel vaker dat sommige mannen van die eikels zijn als de vriendin vrouw zwanger is
    maar met leeftijd heeft hetniets te maken hoor!
    mijn man is 21 en superlief voor me

zou een goed gesprek met hem aangaan en hem goed de waarheid vertellen!!!
    over hoe jij je voelt!

6. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Blijkbaar valt het allemaal wel mee.... ze reageert niet meer op haar eigen topic dus....

zwangere vrouwen zijn ook niet altijd makkelijk hoor....

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Daar heb je ook wel een punt jah... Zwangere vrouwen zijn ook niet altijd de makkelijkste.
    Ik heb echt tot een week of 5 geleden echt bijna alles zelf gedaan en had ook niet altijd behoefte aan hulp. Gelukkig is m'n vent wel zo dat hij graag wil helpen...
    Nu hij wat meer doet help ik dan weer ff mee met kleine dingen zoals: afdrogen tijdens het afwassen bijv.
    Ben niet iemand die alles uit handen kan geven en erbij kan gaan zitten. Maar op dat punt heb ik het goed voor elkaar denk ik...

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    De reactie van Setje doet mij heel erg veel pijn! Ik zit al meer dan 2 weken met een maag darm ontsteking en harde buiken..... Het is nu de bedoeling dat ik rustig aan zou doen..... Nou heb ik deze week weer gewerkt en als ik weer kom ben ik bek af!! Nou heb ik gisteren ook nog eens ontslag gekregen dus bijna het enige wat ik doe is surfen naar vacatures sites...... Ik ben heel soms hier maar ook dit verhaal doe ik al meer dan een kwatier over dus ik hoop dat als ik me iets beter voel dat ik dan mijn verslag kan doen van mijn kerel!!

Ik heb volgens mij vorige week aan gegeven dat ik ziek ben dus.........

9. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

Apr 10, 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Snap je reactie op Setje helemaal!
    Wat ontzettend... dat je ook nog ontslagen bent zeg!
    Ik hoop echt dat je mannetje wakker is geworden en inziet dat het zoniet ging.
    Echt meis, kom voor jezelf en je kindje op hoor!!
    Hoop dat je snel iets vind, weet uit ervaring dat het niet meevalt om iets te vindne als je zwanger bent, maar mij is het ook gelukt!
    Heel veel beterschap en sterkte!

Liefs

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    heel erg vervelend allemaal.

Je moet nu juist kunnen genieten en rustig aan kunnen doen.
    Krijg je nu niet WW nadat je bent ontslagen? Misschien eerst even van de WW gebruik maken( heb je voor betaald en gewerkt) en rustig aan doen. Ik weet niet hoe lang je de WW krijgt, maar als dat 5 tot 6 maanden is, zou ik dat lekker nemen. Misschien in de 5e maand gaan solliciteren.

Denk aan jezelf en je baby. Lastig is dat als alles tegen zin, maar probeer het.

:)

11. Niet meer actief

Mootje, even off-topic hoor.
    Maar waarom ben je ontslagen? Want zwangere vrouwen zijn beschermd hoor!!

12. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Heey ik werkte via een uitzendburo, dus... niets aan te doen, ik heb wel recht op ww omdat ik dat al eerder heb gehad en heb nu nog 4 maand tegoed! Met mijn mannetje gaat het echt helemaal goed! Hij heeft alle dingen die klaar moesten zijn voor de kleine er is allemaal klaar! En tja qua huishouding is hij nog wel een beetje lax maar als ik ergens mee begin dan helpt tie mij nu ook wel dus dat gaat helemaal de goeie kant op!!

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    gelukkigmaar

misschien moest hij wel wennen aan het idee
    het is voor mannen ookniet altijdmakkelijk haha

14. Niet meer actief

o gelukkig maar! dat scheelt een boel meis!!

Blijft wel jammer van je werk.

En heel veel beterschap toegewenst!!

15. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Sorry meid... maar dat kan ik natuurlijk ook allemaal niet weten.

sterkte met alles

16. Marena

Marena Lid

Dec 6, 2005
    19
    0
    0
    Nou ja de reactie van Setje vind ik helemaal niet raar. Het is toch zo?
    Zwangere vrouwen zijn nou eenmaal anders, dat weet iedereen, ik zou er niet door gekwetst zijn. Ik weet ook dat ik anders reageeer e.d.

Wat mij eerlijk gezegd een beetje stoorde is het feit dat je een topic opent en dus verwacht dat mensen je advies geven, maar als die mensen vervolgens willen weten hoe het met je gaat laat je niets van je horen. Die mensen zijn met je begaan en willen graag weten hoe het is. Dan zeg je, ik ben ziek, geloof ik ook, maar je reageert dan wel op andere topics terwijl hier mensen echt met je begaan zijn en wachten op een antwoord van jou, snap je wat ik bedoel?

Sterkte met het vinden van een baan maar als ik je advies mag geven, ga eerst voor die WW-uitkering want het is moeilijk om als zwangere werk te krijgen. En tenslotte de situatie waar jij inzit brengt alleen maar stress met zich mee, en een nieuwe baan (zoeken) ook, dat is niet goed voor jullie kindje. Neem rust.

17. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Heey mensen ik heb besloten het forum te verlaten! Ik ga eerst aan me zelf denken voor dat ik de oordeel van een ander aan neem!! Ik wordt hier gewoon naar van en denk dat het beter is om weg te gaan!
    Begrip is erg ver te zoeken dus..........
    Allemaal bedankt en succes met zwanger worden en jullie zwangerschap!!
    Geniet er van! Moet je echt doen!!

18. sim

sim Niet meer actief

meis heb je een pbtje gestuurd ;)

19. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

May 24, 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Oké dames, het pdtje van Sim heeft mijn doen besluiten dat ik blijf maar een onderwerpen meer open!
    Dat lijkt mij het beste! Als ik iets lees dat ik iemand wel kan voort helpen zou ik er zijn maar verder niet meer zo actief!
    Ik hoop dat het gewoon weer gezellig verder gaat en dat we toch ietsjes meer begrip voor elkaar kunnen op brengen uit eindelijk zijn wij allemaal mensen en geen kleine kinderen meer!!
    Tot snel!! :)

20. sim

sim Niet meer actief

goed zo! en ook gewoon onderwerpen blijven openen, we zijn er voor elkaar :D

Share This Page