Vraagje, was jullie 1e ongi na de laparoscopie (kijkoperatie) gewoon op tijd? Ik zou nu toch een beetje ongi moeten worden, maar de nog niet te bekennen. Dan kan ik nl. weer verder met de volgende ronde... Nu is het zo doelloos wachten... Thanx alvast!
ja ik werd gewoon op tijd ongie. Ik had het ook aan de gyn gevraagd en die zij dat laparoscopie in principe geen invloed heeft op je cyclus.
Hoi, ik werd een week later dan normaal( 28/29 dg) pas ongesteld hoor, in het ziekenhuis zeiden ze dat dat best door de operatie kon komen..
Ik werd wel weer op de normale tijd ongi. Merkte wel dat er een hoop weggelaserd was van de endomertiose had veel minder pijn.
ik niet, pas na 6weken en een kuurtje provera. Maar verschilt dnek ik wel per vrouw/situatie. Succes! Ik hoop dat je snel je volgende ronde in kunt gaan!
Nou ben ongi geworden, en niet zo'n beetje ook. Dit heb ik in jaren niet meegemaakt! hahahaha Andere zouden zeggen: is weinig, maar voor mij is het veel! Dus kan gelukkig door naar de volgende ronde met doorgespoten eileiders! Thanx voor jullie antwoorden!