Het is weer zover...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door PinkStars, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik word er echt moedeloos van... gedurende vorige week had ik voldoende melk en heb ik 100 cc extra kunnen kolven en nu is de productie wederom gekelderd. Normaliter heb ik rond dit tijstip ruim 2 van de 3 voedingen à 150 cc gekolft en nu 1,5. (Ik kolf 3 x, rond de tijden dat zl zich meldt).

Bv thee heb ik vanochtend gedronken, ik zit nu aan de 2de kop. Handje cashews heb ik vanochtend genomen, net als havermoutpap. Rusten lukt niet optimaal: vannacht vond zl het ontzettend nodig om de longen uit zijn lijf te krijsen tot 2 uur. Ik werk vier dagen in de week en ga al om 21 uur naar bed.

Nu wil ik over een maand beginnen met overdag afbouwen, maar nu twijfel ik gewoonweg of mijn productie het gaat houden. Wat denken jullie?

Wat nu betreft heb ik een pak Opvolgmelk 2 in voorraad voor dit soort periodes. Is het dan zaak dat ik blijf kolven? Powerkolven lukt met mijn baan niet, 's avonds nakolven zou ideaal zijn, maar zl clustert regelmatig en dan ben ik bang dat hij niets heeft.

Kortom; HELP!

2. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Heel herkenbaar! Ik heb ook verschrikkelijke schommelingen in hoeveel ik kan kolven en naar mijn idee ook in productie. Ik heb ook een pak kv op voorraad, voor het geval dat, maar de enige keer dat ik hiervan een flesje heb aangeboden vond dl dit zo vies dat ze er niks van heeft gedronken ...

Helaas geen advies! Wel lees ik even mee, want ik ben ook bang dat het snel is afgelopen met bv als ik ook maar iets ga afbouwen ...

3. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Vandaag ging het kolven iets beter, ik heb drie kleine voedingen weten te vergaren. Helaas weet ik nu ook waarom ik een productiedip heb... ik lig met ruim 39 graden koorts in bed... we gaan gewoon maar roeien met de riemen die we hebben, ik heb zo sterk het gevoel dat als ik nu al (deels) overstap op kv ik gefaald heb...

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Beterschap ! Hopen dat het snel weer normaal is :)

Deel Deze Pagina