Niets horen van ouders en vriendin na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door piesofkeekje, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve Piesofkeekje, ik heb aan je gedacht vandaag. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je nu weer lekker thuis bent!

Liefs.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik ook...

3. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Ahh wat lief van jullie! Het is heel goed gegaan, moest alleen naderhand heel lang wachten op de arts voor ik naar huis mocht. Beetje buikpijn maar verder gaat prima, en moe maar heb ook heel slecht geslapen vanacht. Morgen nog even dagje rustig aan.

Heb net vriendin op de app gehad en mijn grieven kenbaar gemaakt, was wel fijn om te doen. Ze snapte ook goed dat ik teleurgesteld was, had allerlei redenen maar had die mij niet verteld. Denk dat wel duidelijk is nu dat ze me dat dan ook best kan zeggen. Weer hebben het er na de vakantie nog eens over onder 4 ogen, wel zo fijn. Voor nu OS het even goed zo, kunnen we er even rustig over nadenken in de tussentijd. Ze had er wel veel spijt van gelukkig.

Hoe was het weer werken liana?

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Fijn dat het goed gegaan was ... Nu komt de tijd om het te verwerken ...meestal komt die klap wat later ;)

En ook fijn dat je het straks kan uitpraten met je vriendin... Die heb je hard nodig als je zo'n slecht contact hebt met je ouders...probeer het te koesteren zo'n vriendschap. Zeker was dit niet goed van haar maar praat dit goed uit. Ze zal het vast niet ingezien hebben...

Sterkte verder meiden....

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn dat het goed is gegaan vandaag! Wat naar dat je zo lang moest wachten op de arts, want dan kun je inderdaad nog niet naar huis. Ik hoop in elk geval dat je morgen even wat uit kunt rusten.

Wat goed dat je het haar gezegd heb. Vind haar excuses wel een beetje slap. Tuurlijk had ze je moeten zeggen wat er aan de hand was, zeker in een vriendschap moet dat kunnen. In elk geval mooi dat ze spijt heeft, terecht ook. Fijn dat je dat nu even kunt laten rusten. Kun je mooi aan jezelf denken!

Ik heb een nieuwe baan. Begin heel rustig aan als invaller en als het van beide kanten bevalt (wat eigenlijk al wel zo is), krijg ik ook mijn eigen cliënten na de vakantie. Vandaag moest ik voor het eerst invallen bij een client, het ging ook maar om drie uurtjes. Dus lichamelijk gezien is dat weinig belastend en emotioneel gezien is het fijn dat je wat afleiding hebt. Het is alleen jammer dat het werken daar allemaal nog zo nieuw is, daar word ik dan ook weer onzeker van. Helemaal als ik niet lekker in mijn vel zit. Voor het eten nog even hardgelopen en dat ging ook wel goed. Heb nu wel wat last van buikpijn, maar dat is te vergelijken met gewone menstruatiepijn dus dat stelt niet zoveel voor.

Ik hoop dat je een goede nacht kunt maken vannacht!

Liefs.

6. piesofkeekje

Dankje jolina, ik denk dat het verwerken al wel beetje gehad heb, had vanaf de echo van 5 juli al een naar voorgevoel. Kan het ook wel relativeren, vind mijn zieke zus veel erger. We hadden ook de instelling: gebeurt het dan gebeurt het, zo niet dan niet. Heb het geluk dat mijn vriend ook gelukkig kan zijn en blijven met mijn kinderen.
    Willen het wel nog even proberen, ookal zie ik ook weer tegen een zwangerschap op. Maar dat lijkt me nu nog wel logisch. Word ook niet zo snel zwanger, zijn al vanaf eind 2011 bezig, wel een half jaar gestopt tussendoor maar dus maar 2x zwanger geworden.

We zien het wel wat het leven voor ons in petto heeft!

7. piesofkeekje

Wat goed liana dat je al weer hebt hardgelopen! Deed ik ook voor ik zwanger werd, maar was toen te moe. Wil het ook weer snel gaan oppakken maar dan moet het niet te warm zijn:D
    wat voor werk doe je? In de zorg? Ben zelf doktersassistente.

Lucht idd wel op om het gezegd te hebben tegen vriendin, nu kan ze er even goed over nadenken!

Morgen lekker rust, wo.ochtend werken, do.middag en vrijdag hele dag, dan 3 weken vakantie :)

vind het trouwens heel gezellig dit groepje!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Klopt ja, ik werk momenteel in de zorg. Het is een soort van thuiszorg, maar je doet net even wat meer aan begeleiden enzo. Doktersassistente lijkt me ook wel een cool beroep! Ik ben officieel psychomotorisch therapeut, maar daar is dus echt geen werk in te vinden. Dus dat is wel balen. Maar het is niet anders.

Ik moet fit zijn als de selecties van mijn sport 7 augustus weer starten. Nu is er zomerstop, maar je moet toch je conditie wat op peil houden. Twee weken geleden heb ik een keer pas rond een uur of 10 's avonds gelopen, dat was wel erg lekker. Dus dat is ook nog een optie voor je;)

Lekker dat je bijna vakantie hebt! Is een mooi vooruitzicht!

Ik vind het ook een erg gezellig clubje, hoewel de manier waarop natuurlijk niet fijn is. Maar ach, zo gaat dat soms

9. piesofkeekje

Ha leuke foto! Wat voor selectie sport doe je? Ben zelf niet zo sportief maar vorig jaar begonnen met hardlopen en moet zeggen dat het echt heerlijk is! En goed voor de lijn, was toen ook flink afgevallen en nog steeds. Het is de eerste sport die ik ook echt leuk vind, kon het nooit echt vinden. Nu lekker schoenen aan, mp3 op een de deur uit!

Welke provincie woon je, ik woon in de kop van N-H.

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje;)

Ik doe aan korfbal vanaf mijn 7e. Dat is nu dus al bijna 23 jaar. Vanaf mijn 16e speel ik in de selectie. Het eerste en het tweede team van de vereniging vallen hieronder. Ik speel al aardig wat jaartjes in het eerste team en in augustus zijn de voorbereidingen altijd voor het nieuwe seizoen en dus ook de selecties voor het eerste en tweede team. Wel spannend altijd.

Hardlopen is inderdaad goed voor de lijn, het spreekt je vetverbranding aan. Met 'nu' bedoel je vast niet op dit moment hardlopen hoop ik:p

Ik woon in Overijssel. Kom van origine uit Friesland, maar toen ik ging studeren ben ik naar Overijssel gegaan en daar heb ik nu mijn leven opgebouwd

11. piesofkeekje

Haha, geen idee waarom ik nu schreef, echt niet! Languit op de bank en zo naar bed, kan te gek ook hè;)

vloei al bijna niet meer, geen pijn ook, gaat wel erg goed!

Leuk om zo wat met te weten te komen over je. Ik werk in een drukke huisartsen hoed, normaal 2,5 dag per week. Mijn kids zijn nu bij hun vader voor 3 weken, even lekker rustig en dan 2 weken met ons 5en naar Frankrijk, heerlijk!

Nou meid, ik duik erin, liefs!

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hihi, ik dacht al.... :p

Heb ook heel weinig gevloeid hoor. Vandaag ietsje meer, maar nog niet echt noemenswaardig. Mooi ook dat je geen pijn hebt! Hopen dat dat zo blijft.

Ja, ik vind het ook super leuk om wat meer over elkaar te weten te komen.

Lekker dat jullie met zijn vijven naar Frankrijk gaan. Ik ben jaloers, ben al op vakantie geweest:$

Slaap lekker!

Deel Deze Pagina