Hevige ong. 10 min. durende buikpijn/ krampen, herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Linnepin85, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoi meiden.
    Sinds een paar dagen voor mijn Nod heb ik last van buikpijn/ krampen.
    Op mijn nod positief getest. :)
    Al een beetje zitten lezen erover natuurlijk.
    Maar tis echt heftig soms staat het huilen me nader dan t lachen.
    Het komt opzetten... vaak heb ik dan last van lucht en laat ik aardig wat windjes. Oepsie haha
    Meestal ga ik even naar t toilet en moet dan vaak even poepen. Hierna verdwijnt de buikpijn/ krampen dan meestal wel.

Zit in een vroege zwangerschap. Morgen precies 4 weken. Wie heeft hier ook ervarong mee??

Toen ik de gyn. Belde voor de eerste echo zei ze wel als t erger wordt dat ik moest bellen....

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Ik had precies hetzelfde! 4 en 5 weken had ik krampen zo erg dat het zweet me uitbrak... ik dacht echt dat ik t zou verliezen...
    Maar na de ontslasting nergens meer last vsn.
    Het zijn je darmen die even moeten wennen aan de zwangerschap. Bij mij is het over.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb het ook. Het zweet breekt me af en toe uit. Bij mij zit de buikpijn plek rechts en was vorige week erg bang dat het verkeerd zou zitten. Ook ik ben behoorlijk gassig en na wc bezoek zakt het weer af gelukkig. Heb heb altijd al gevoelige darmen gehad maar het maakt me nu wel een stuk alerter en daardoor ook banger.

4. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik heb nog nooit zo veel op de wc gezeten om te poeppen als de afgelopen dagen * bloos* , moet soms (vooral op me werk) echt rennen.
    Dan lijkt t wel of ik een opvlieger krijg... krijg het bloedheet en vervolgens beginnen de krampen. Ik heb zelf niet het idee dat het mis gaat, meer dat het "erbij hoort". Omdat ik er na de ontlasting eigenlijk zo goed als vanaf ben. Afgelopen nacht lichte kram gehad hoefde er niet voor me bed uit.. maar op het werk kwam het dubbel en dwas terug vandaag, van mij Mogen de darmen er snel aan gewent zijn!!

Verder heb ik alleen lichtjes last van me borsten, niet vervelend.

Wel fijn te horen dat ik niet de enige ben!! Ben zo blij met deze pagina, zoveel ervaringen om te delen :D

Deel Deze Pagina