Oef herkenbaar. Ik werkte ook als secretaresse bij een bedrijf waar ik niets te doen had. Mijn collega's daarin tegen wel :s... Ik heb toen ontslag genomen. Maar in deze tijden, is dat wel weer erg lastig! Sterkte ermee iig
Ja hier hetzelfde... niks te doen en even later bleek de baas failliet. Moeilijk ook om je dagen door te komen, omdat ze de schoonmaker ontslagen hadden ging ik op een gegeven moment maar vensterbanken poetsen, dode bladeren uit de planten verwijderen, de kantine schoonmaken en het kantoor stofzuigen
De tijd gaat gewoon niet voorbij, dat is het erge! En als er dan werk komt laat je het meestal liggen voor strakjes. Je wordt er nog lui van ook! En thuis ligt een berg strijk te wachten....meenemen ziet ook gek uit.
Ik heb ook zo'n baan gehad. Even leuk maar al snel niet meer.. Wat ik deed was 'werk' van huis meenemen waar ik thuis niet aan toe kwam zoals de administratie en uitzoek klusjes. Heb nieuwe goedkopere verzekeringen uitgezocht en een nieuwe energieleverancier.
Ai heb ik ook een keer gehad, we zaten met zijn allen monopoly te spelen....helaas het bedrijf ging failliet.... Hoop voor jou dat je snel weer wat te doen hebt.
Gelukkig voor mij niet herkenbaar. Ik ben schoonmaakster en er valt altijd wel iets schoon te maken. Wij komen vrijwel altijd tijd te kort.