Vandaag heeft mijn zoon even achter mijn pc gezeten om wat te rommelen met powerpoint. Ik was druk en heb even niet opgelet. Nou kom ik er net achter dat hij heeft lopen rommelen met mijn agenda Kan ik ongedaan maken wat hij allemaal verandert heeft? Straks kom ik allemaal afspraken niet na. Hij heeft in ieder geval wel veel zin in het sinterklaasfeest. Dat duurt nu 2 weken. Hij heeft mij ook wat vrije dagen gegeven
Soms lukt het via de settings (het tandwieltje). Daar staat trash of bin en daarin moeten dan de verwijderde events staan (werk je met meerdere calendars dan moet je eerst 1 kiezen waarvan je de events denkt te missen). Daarin kan je terug op je agenda zetten. Als je zoon de events heeft verplaatst, dan werkt deze oplossing volgens mij niet. Dat moet dan wel via je laptop en niet in de app.
Bedankt voor jouw tip @Kundera Daar kan ik wat mee! Als daar niks staat moet ik er maar even vanuit gaan dat er alleen dingen toegevoegd zijn.
https://support.google.com/calendar/answer/37113?sjid=16535843794573055927-EU#see-deleted Hier staat beschreven hoe je op je computer afspraken kunt herstellen, hoop voor je dat het lukt!!