De leidinggevende in cc was trouwens bij het gesprek aanwezig. Vandaar. Heb die mail uiteindelijk niet meer gestuurd. En nee, niks meer gehoord.
Ik heb 3 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, ik kan er heel slecht tegen als de afspraken niet nagekomen worden tenzij het netjes gecommuniceerd is dat het wat langer duurt. Zelf heb ik dan ook niet erachteraan gebeld/gemaild, het was voor mij duidelijk dat dat dan niet het bedrijf zou zijn waar ik zou willen werken + als ze echt enthousiast zouden zijn dan zouden ze zeker in de huidige arbeidsmarkt echt wel wat laten weten. Banen liggen voor het oprapen dus ik zou lekker verder kijken & het erbij laten Komen ze dan alsnog kan je altijd kijken wat je doet, misschien heb je voor die tijd zelf al wel wat leukers/beters gevonden!
@Finca, ik ben wel benieuwd of je, nu we een ruime week verder zijn, ondertussen nog iets hebt gehoord van het bedrijf? Los van het feit of je er dan nog iets mee zou willen..
Wat ontzettend asociaal zeg van dat bedrijf. Daar wil je toch gelijk niet meer werken. Succes met solliciteren l!