Hoi dames, Mijn zoontje van nu 6 maandjes heeft sinds ik denk zo’n klein weekje dat zijn rechterbeentje knakt. Ik merk het sinds een paar dagen op als ik zijn beentjes omhoog til met verschonen of aankleden. Als ik zijn knietje buig dan knakt het in en soms ook onderin het beentje bij zijn voetje. Heb het consultatiebureau ook gebeld maar die zeggen dat ik hiervoor beter de dokter kan bellen zodat ze er eventueel naar kunnen kijken. De dokter moet ik morgen terugbellen omdat ik buiten het spreekuur belde. Hij heeft er geen pijn aan, maar ik vind het knakken geen fijn geluid en idee. Is dit herkenbaar? Hopelijk is het niets bijzonders.
Baby’s kraken altijd. Komt door hun soepel lijfje. Toen mijn zoontje nog wat jonger was viel me dit ook op. Als ik hem op tilde dan hoorde ik van alles kraken, heb gelezen dat dit “normaal” is bij babys
oh dat wist ik echt niet. Jammer dat ze op t consultatiebureau zei dat ze hier even niets vanaf wist en nog niet echt eerder had gehoord. Dat knakken is bij ons volwassenen niet goed als je dat constant hebt volgens mij, dus ik dacht dat dat bij een baby ook niet heel goed zou zijn.
Ons meisje is nu bijna een half jaar. Het is minder geworden, maar ze knakt nog steeds. Heb me er nooit druk om gemaakt.
Ik wist het ook niet. Het viel me bij de jongste ook op. Google is my best friend Als je via Google zoekt mijn baby kraakt dan kom je ook een topic tegen van ZP.
En soms gaat het niet over, ik knak na 40 jaar nog steeds Geloof ook niet dat mijn moeder daar wakker van heeft gelegen. Hier hadden de kinderen het als baby niet, maar de jongste heeft het nu af en toe. Dus denk dat de huisarts je alleen maar gerust kan stellen