Hoe zwaar was jullie kindje met 27 weken? onze kleine woog 860 gram en volgens de metingen liep hij in totaal 12 dagen achter op groei vooral t hoofdje en buikje waren klein Werkt bedrust nu echt zo goed? ze zei dat t gewicht heel erg afhangt van hoe druk je zelf bent mbt bewegen e.d is dit ook echt zo? ik ben namelijk nog best actief ook omdat ik bijna nog geen buik heb dus het zit niet in de weg ik loop op een dag toch zeker 2 uurtjes heeft dit invloed op de groei van de baby?
ja rusten werkt echt goed (dat is ook de reden dat ze het adviseren) je baby krijgt dan de kans om "bij te komen" zeg maar en kan echt helpen..
ons ventje was met 27 weken 1027 gram,was prima. Ik ben ook heel actief,maar heb ook gehoord dat rusten de groei wel bevorderd.
ja daarom zie je mij rondspringen HUMOR (ik wil een kleiner kindje als mijn zoon die was dik 8 pond met 38 weken hahaha) dus ik ren nog even een rondje..
Ons kindje was met 27 weken 1092 gram en met metingen kwam hij 5 dagen verder uit met groei. Ik heb vaker gehoord dat rust inderdaad invloed heeft op de groei.
Ons kindje woog bij 26 weken en 3 dagen 1120 gram, haha en het is echt niet zo dat ik de hele dag op de bank lig hoor Maar hij ligt wel voor qua groei!
me kindje woog met 27w en 2d 1130 gram ofzoiets dus had een voorraadje en vrijdag woog ze 2200 gram dus ze lag iets achter maar maak me er geen zorgen om heb nu verlof dus lekker rusten!