raar vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lennyt, Mar 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    beetje lastig om uit te leggen maar tijdje geleden gestopt met de pil. vrij snel mijn eerste menstruatie gekregen. toen vd eerste keer weer begonnen met tempen en ovulatie testen uiteindelijk rond 1 a 2 maart duidelijk eisprong grhad dag vd eisprong savonds geklust uiteindelijk 13 maart duidelihk fikse bloeding gehad maar niet zoals al mijn andere menstruatie gehad en werd met de dag minder eerste dag flink tweede dag stuk minder derde dag licht en 4 de dag spotting maar bij de derde dag is mijn temp pas gezakt. gisteren alleen nog spotting en vandaag ib een keer oranje soort van bloedverlies ligt dit aan mijn hormonen wel erg gevoelige borsten/tepels enig idee waar aan het ligt

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    oja en zo nu en dan steken bij mijn eierstokken

3. Gea T

Gea T Actief lid

Jun 26, 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Het is lastig te zeggen. Het kan nog met het 'ontpillen' te maken hebben waardoor je cyclus wat anders is dan je gewend bent. Anders eventueel voor de zekerheid een zwangerschapstest doen mocht je het niet vertrouwen.

Groetjes Gea

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    test gedaan die was negatief maar wel een vaag streepje op mijn ovutest zou het kumnen dat mijn ovulatie deze periode ook weer eerder is

Share This Page