Extra echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Justy, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje:

Weet iemand van jullie of t mogelijk is om een gewone extra echo te laten maken. Bijv bij zo een pretecho centrum. Het gaat mij er namelijk om dat wij t geslacht graag willen weten maar je hoort nog wel eens dat er bij de bevalling ineens een ander geslacht uit komt.... Ik wilde dus bij de 4d echo t geslacht vragen, bij de normale 20 weken echo en een keer extra dus. En vanaf welke week zou dat kunnen?

Alvast bedankt!!

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Je kunt vanaf 16 weken een geslachtsbepaling laten doen door middel van een echo, bij een pretecho bureau. Ik heb dit zelf met 16 weken en 1 dag laten doen en tot nu toe is nog bij elke echo bevestigd dat we een meisje zullen krijgen. Tegenwoordig hebben ze het niet meer zo vaak fout hoor, alhoewel het nog wel voorkomt.

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,204
    113
    Brabant
    Ja hoor.
    Wij hebben bij 17 weken een pretecho gehad om te spieken.
    Daarna de medische screening bij 20 weken en nog een 3d echo bij 27 weken.

4. draakje24

draakje24 Actief lid

Dec 31, 2011
    399
    0
    16
    Met 15 a 16 weken kan het al bij een echo centrum zoals hierboven aangegeven!

Dan met de 20 weken (standaard)

meestal als het echo bureau twijfelt met een vroege geslachtsbepaling dan mag je terugkomen kosteloos

5. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Bedankt allemal! Zodra ik 16 weken ben ga ik voor die geslachtsbepaling!!!! Leuk!!!!

6. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

Oct 24, 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    ik heb een pretecho met geslachtsbepaling bij 16 weken en 4 dagen. :) omdat je wel eens hoort dat je het soms nog niet kan zien met 16wkn.. maar ik kan idd ook niet wachten tot de 20wkn echo haha

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ik had een 20 weken echo, daar hebben ze naar het geslacht gekeken omdat ik dat vroeg. We gingen naar een speciaal bureau daarvoor op advies van de vk. Dit bureau besteedt ff wat meer tijd en aandacht aan het hele gebeuren dan bijvoorbeeld een ziekenhuis (meer lopende band werk volgens de vk) EN ze deden een deel van de echo in 3D wat ook erg leuk was!

Ik kreeg nog 2 groei-echo;s en bij de eerste groei-echo vroeg ze of ik het geslacht al wist, toen ik zei van wel maar benieuwd was of het nog hetzelfde was :)D) ging ze dat nog ff bevestigen haha
    Morgen heb ik de tweede groei-echo :D

Als je "geluk" hebt, kom je gewoon fijne echoscopisten tegen tijdens de zwangerschap

Share This Page