Graag ervaringsinfo over LEO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MarieJo, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6
    0
    0
    Hallo iedereen

een half jaar geleden liet ik mijn koperspiraaltje verwijderen. De gyneacoloog merkte gelijk op dat ik wel erg veel blaasjes links en rechts op mijn eierstokken had. Het verdikt PCOS viel niet gelijk (buiten die blaasjes heb ik niets van het ziektebeeld). Maar terwijl hij eerst zei dat een jaar proberen geen uitzondering is, zei hij na de foto's van mijn eierstokken, dat als het binnen een half jaar niets was ik nog eens kon langskomen en we LEO konden overwegen.
    Ik was wat te erg in shock om verdere vragen te stellen, je verwacht dat toch niet he, allé het is wel redelijk ontnuchterend als je leert dat het niet makkelijk zal gaan voor u. Afin, ik ben wel blij dat ik het meteen weet, dan is de teleurstelling elke maand iets beter te dragen.
    Deze maand heb ik mijn maanstonden niet gehad maar de test was negatief :(

Afin, we zijn een half jaar verder en inderdaad niets. Ik heb dus een afspraak gemaakt (wegens omstandigheden met een andere gyn) voor binnenkort.

Ik heb al een hoop zelfstudie gedaan :) maar je leest nogal tegenstrijdige dingen dus ik had wat vragen voor vrouwen die dit gedaan hebben.

1 Is het resultaat maar tijdelijk? (dat las ik ergens, dat het maar voor een half jaartje ofzo goed kan zijn)
    2 Is het niet beter hormonen te nemen om eisprong te krijgen? (ik ben bang verkleving te krijgen en zo nog verminderd vruchtbaar te zijn)
    3 Is het erg pijnlijk?
    4 Bij wie is het uitgedraaid op een succes?

Alvast bedankt voor de moeite om te lezen en te antwoorden
    Groetjes Marjolein

Deel Deze Pagina