Hallo dames, Ik vind het ergens een beetje vreemd om hier mijn vraag neer te zetten want ik weet nog maar heel kort dat ik zwanger ben??? Ik heb van de week een test gedaan op mijn NOD dag en die gaf een positieve uitslag. Was wel een lichte streep maar toch. Nou ben ik inmiddels 4 dagen verder en nou ga ik vamorgen plassen niks aan de hand. Ik gebruik een papiertje en ik kijk toevallig zit er bloed aan. Nu zijn we inmiddels al een paar uur verder maar ik bloed nog steeds en het is ook al wel wat meer geworden. Eigenlijk lijkt het gewoon op het begin van een menstruatie maar ik had van de week een positieve test. Help!!!! Ben ik nou wel zwanger of heb ik nou gewoon een late menstruatie??? M'n vriend is wel nog even naar de drogist om nieuwe testen te halen.
Als je al een mk hebt dan wijst de test zometeen toch zwanger aan! Dus ten eerste heeft die test geen zin. Ik zit momenteel zelf midden in een miskraam!! Mijn test geeft ook nog steeds positief aan. Het beste wat je nu kunt doen is afwachten. Hoe erg het ook is. Als je indd erg veel bloed hebt dan zou ik denken dat je een vroege miskraam hebt. Sterkte ermee meid!!
Als je test positief was, kan dit idd een vroege miskraam zijn. Een late menstruatie is het dan iig niet: dan was je test een paar dagen terug negatief geweest. Opnieuw testen heeft dus ook niet zoveel zin, want opnieuw een positieve test zegt gewoon helemaal niets over hoe het nu verder zal gaan. Bloedverlies betekent namelijk ook niet altijd dat het mis gaat. Mocht het bloedverlies worden als van een normale menstruatie, (of meer), dan is de kans wel groot dat het een miskraam is. Test dan een week nadien nog eens, om te kijken of je test alweer negatief is. Is ie dan nog positief, herhaal dan een paar dagen later nog eens en kijk of je test lichter of donkerder wordt.
Bedankt voor jullie reactie. Ik wilde graag opnieuw testen omdat die streep van de week erg licht en ik dus daardoor eigenlijk twijfel of ik het nou verkeerd had gezien ofzo. Deze test was toch ook weer positief maar ook een lichte streep. Nou had ik nu dan niet met ochtendurine getest en van de week wel. Het bloedverlies is inmiddels erger nog dan bij een normale menstruatie dus ik ga er van uit dat het gewoon niet goed is. Ik wacht het wel even af en ga volgende week nog maar eens testen. Jullie ook sterkte met het verwerken
Sterkte, heb ik ook een keer gehad, werd toen 5 dagen later ongesteld en was echt een heftige menstruatie.. Later vertelde mijn ha mij dat het waarschijnlijk een hele vroege miskraam is geweest.. Testen eerden heel snel lichter.
Das t nadeel van die testen van tegenwoordig. Je kan beter bij 2 weken over tijd testen dan meteen na nod. Sterkte iig, t voelt toch rot. X
Bedankt allemaal. Heb de ochtend erna nog een test gedaan en daar was al bijna geen streep meer te zien. Mijn menstruatie is nu alweer bijna over gelukkig maar het was wel veel heftiger als normaal met vloeien. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar dan. Hopen dat het de volgende keer beter gaat.
Hey lienepien, Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jou alleen heb ik niet heel veel bloedverlies. Twee dagen roodbloed en toen bruin en toen niks meer. Maar mijn vraag is of jij ook stolsels verloren bent, hoe groot waren die dan? Groetjes Nooatje