Nou vandaag mocht ik voor een extra controle naar de verloskundige. Was al 1x in het ziekenhuis geweest en met 8.5 bij de verloskundige en nu met 10 w 5 dagen een extra controle ivm ons verleden. De vorige 2x klopte berekening helemaal met hoever ik zou zijn. Nou vandaag had ik om 12:00 een afspraak en om 12:05 waren we weer buiten. Na1 x een uitwendige echo gaf ze aan het is beter inwendig dus ik zei prima. Nou ze keek twee keer zei helemaal geen woord gaf niet aan wat ze zag alleen dat het 9 weken en 1 dag was dus wij vroegen hoe dat kon dat wist ze niet en dat was het. We waren klaar en we konden gaan. Nou thuis aangekomen behoorlijk van de rel en we voelde ons helemaal niet serieus genomen . Ik in tranen want het zou veel te klein zijn. Nou toen toch maar besloten om een klacht in het te dienen dus wij gemaild kregen we een mail terug met excuses en dat ze niet kon zeggen of het goed was aangezien er zoveel verschil in groei was vergeleken met de vorige echo. Dus toen heeft mijn man gebeld dat dit mailtje ons helemaal zenuwachtig maakte.we kregen toen de keuze om nog een keer langs te komen dus wij weer heen . Was de verloskundige van vanochtend er maar ook haar collega want ze moest visite rijden. Dus haar collega heeft even met ons gesproken en zei stond er ook bij nou ik zou dus een nieuwe echo krijgen eerst uitwendige en toen inwendig. Gelukkig zag ze het meteen goed met uitwendige echo het was 10 weken 5 dagen en het kindje was druk aan het bewegen. Zegt haar collega dit zag ik vanochtend niet hoor. Dus we kunnen nu weer blij zijn en genieten van onze zwangerschap. Maar wat een onzekerheid.
Jeetje,wat een tr*t!ze heeft gewoon niet de tijd genomen vanochtend... Want het verschil tussen 9 weken en 1 dag en 10 weken en 5 dagen is best heel groot!!! Gelukkig ben je gerust nu gesteld!
Ja idd yj81 dat is een heel groot verschil wij dachten dat het alweer mis was maar gelukkig kunnen we er nu weer van genieten maar zo zie je maar wat een verschil er soms is.
Pffff van zoiets krijg je echt de zenuwen! Gelukkkig dat jullie opnieuw een echo kregen en gewoon alles goed is!! In iedergeval vind ik het absoluut niet kunnen hoe zij gehandeld heeft!
Pfff... wat zullen jullie geschrokken zijn!! Gelukkig is alles goed en daar gaat het natuurlijk om. Maar echt stom dat je verloskundige zo deed.. juist in het begin ben je nog superonzeker en al helemaal als je een verleden hebt lijkt me! Nou nu maar weer lekker genieten van je zwangerschap