Vanmiddag mijn eerste echo gehad.. En na wel 3 x proberen, zowel uitwendig als inwendig niks te zien. Ben echt helemaal verdrietig nu.. Volgens de VK gebeurt dit bijna nooit, maar precies uitgerekend bij mij wel! Me baarmoederwand was wel verdikt, wat inderdaad kan duiden op een zwangerschap en mijn eierstokken zagen er ook prima uit! Ze kon ook geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap vinden, omdat ik nergens pijn had als ze erop drukte. Toch gaan twijfelen en net weer een test gedaan van CB digitaal.. Zelfs met middagurine en nadat ik half uur geleden ookal geplast had, geeft hij duidelijk aan ZWANGER! Volgens de VK zou ik minder ver kunnen zijn, misschien pas 4 weken ofzo.. Omdat ik een onregelmatige cyclus had.. En dat er daarom nog niks te zien was. Moet 2 januari terugkomen voor nogmaals een echo.. Ben echt helemaal teleurgesteld nu! Bah... ben ik zwanger, is het nog niet 1000% zeker. Want nu ga ik weer twijfelen aan mezelf en de test. Terwijl ik al duidelijk kwaaltjes heb, zoals zere borsten, humeurig, snel huilen, snel moe, soms misselijk...
He meid, wat vervelend voor je zeg. Vertrouw op de test en ik weet zeker dat het goed is. Dat moet gewoon.
Omdat ik een onregelmatige cyclus heb.. Dus al wel verder kon zijn.. Omdat ik nu op dag 59 ofzo zit.. En we dus niet weten wanneer me eisprong is geweest.
Vervelend is dat Ik kreeg ook al heel vroeg een echo ivm onregelmatige cyclus. Zag ze alleen een inieminie stipje. Ze kon nog niet spreken van een zwangerschap zei ze Het was gewoon nog te vroeg. Maar kijk, m'n banner loopt inmiddels aardig door Ik heb goeie hoop voor je!
Gelukkig.. er zijn dus meer mensen met ongeveer hetzelfde! Er is dus nog hoop voor me.. Alleen die 2 weken zullen vast errug lang gaan duren. We vonden het juist zo leuk zo voor de feestdagen dan een echo te hebben om kado te geven aan de aanstaande opa's & oma's.. Maar die moeten nog maar even wachten.
He meis, vervelend zeg. Ik hebvandaag ook me echo gehad ik ben nog maar 4 weken en een beetje en bij mij was er ook niet meer te zien. Ik heb bloed laten prikken en morgen krijg ik de uitslag van hoever ik ben aan de hand van de hormonen in me lijf. Lief fleur
Hoi, Bij mij was ook niets te zien op de echo. Toen werd er ook bloedgeprikt en hcg werd bepaald als dat namelijk boven de 2000 MOET er iets te zien zijn in de bm is hcg lager dan kan het nog TE vroeg zijn om iets te kunnen zien. Maar ik kan me voorstellen in wat voor onzekerheid je zit echt K*T en verdrietig. Op een gegeven moment kreeg ik om de dag echo + bloedprikken steeds niets op echo te zien. Na paar dagen daalde mijn hcg dus geen buitenbaarmoederlijke zw gelukkig en kreeg spontaan een miskraam. Het kan natuurlijk ook gewoon goed zijn bij jullie en zijn jullie gewoon korter zwanger dan gedacht. Heel veel sterkte en succes duim voor jullie en brand kaarsje. liefs vruchtje ps. blijf jullie volgen hoor
ik heb je een pb tje getuurd Ze weten wel nou ja ze gaan gewoon uit van zwangerschapstest die ik heb gedaan en in het ziekenhuis hebben ze ook een zw test gedaan met urine.
Als je cyclus onregelmatig was, kan het natuurlijk zijn dat je een positieve test had terwijl je nog voor je nod zat. Als je dan 3 dagen later een echo hebt, is er inderdaad nog niets gezien. Maar dat wist je zelf ook wel toch? Ik snap dat je liever had gehad dat er meer te zien was. Dus ga daar maar vanuit, het zegt nu in ieder geval niet of het goed zit of niet, dus gewoon nog even afwachten.
Pffffff wat vervelend voor je meis , net nu je het een beetje begon te geloven na de testen krijg je dit Ik ga heel hard voor je duimen dat je op 2 jan wel goed nieuws krijgt.
Dank jullie wel! Ik hoop gewoon dat 't wel es vaker voorkomt.. Normaal komt iemand natuurlijk pas bij de VK als die 7/8/9 weken zwanger is ofzo.. Maarja, omdat ik een onregelmatige cyclus heb moest ik al eerder komen.. Heb er nu wel spijt van, want als ik had gewacht met bellen was er misschien wel niks aan de hand geweest en hadden we t gewoon al kunnen zien bij die afspraak als ik die later had gemaakt.. Hopelijk helpt het als we samen duimen!
Toen ik mijn eerste echo kreeg was er ook niets te zien, ook geen vruchtzakje. Ik had ook een onregelmatige cyclus. Twee weken later was er wel wat te zien en kijk maar naar mijn banner! Ik bleek minder ver te zijn dan was uitegrekend. Dus ook voor jou is er nog hoop! Ik snap jouw teleurstelling wel hoor.
Natuurlijk is er hoop voor je, we duimen hier ook héél hard mee dat er de volgende keer wel iets te zien is hoor, misschien dat je idd te vroeg was...
ik heb net me bloeduitslag gehad en ze wisten het nog niet precies hoever het nu was tussen de 4 en 5 weken wel. Hij zei in 1 week tijd geneurt er zoveel dat ik volgende week donderdag weer bloed moet laten prikken en een echo krijg. Maar zei hij de hormonen zitten er wel en zijn wel hoog genoeg om van een zwangerschap te spreken.
Heej Missy, Hier een positief verhaaltje dan. Ik heb ook een echo gehad tussen de 4 en de 5 weken. En toen was er ook alleen maar een beetje verdikt slijmvlies te zien. Met een heel piepklein puntje. En als ik zeg klein dan bedoel ik ook klein. Was echt niet groter dan een kwart speldeknop. De echoscopiste zei dat ik wel zwanger zou kunnen zijn door dat verdikte slijmvlies. Gisteren heb ik mijn tweede echo gehad en daar was al een echte kleine baby op te zien. Bewoog mooi en het hartje klopte goed. Ben nu ruim 11 weken zwanger . Je moet gewoon positief blijven! Heel veel succes in ieder geval. xxx