Hoi allemaal, Ik heb zoals velen ook een geslacht-vraagje! Vorige week hebben we deze echo gemaakt en wij weten het niet zeker.. Ik denk omdat er iets tussen de benen te zien is dat het een jongetje is, maar de gyn maakte vandaag een echo (op een ander echo apparaat) en zei dat als ze moest gokken dat het een meisje was! Iemand ervaring met dingen tussen de benen ? Er is namelijk niet echt een balzak ofzo te zien, maar ook niet echt streepjes. Ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie denken, we weten het over 3 weken pas bij de 20 wk echo. De kwaliteit van de foto's is erg slecht omdat het een foto van een filmpje is.. Thanks!
je kunt het niet goed zien op deze foto's. het lijkt een balzak, maar de clitoris is ook erg opgezwollen tijdens de zwangerschap. vertrouw op je gyn en laat het de volgende keer nog eens nakijken.
Ik zeg nog even geduld. ik had met 15 weken zo'n foto en ze dachten met 100% zekerheid te zeggen dat het een jongetje was. met 20 weken was het een meisje.
Dank je wel voor al jullie reacties!! Ik weet het net na de Kerst, dan zal ik het hier plaatsen. Groetjes!
vind de foto's te vaag om 100% wat te zeggen. zouden best opgezette schaamlipjes kunnen zijn. maar ja kan ook balletjes zijn. durf t niet te zeggen.
Ik weet wat het is! Maar omdat ik het voor mezelf wil houden, plaats ik de uitslag toch niet hier.. Nieuwsgierigen mogen altijd prive bericht sturen! Dit topic mag dus gesloten worden. Groetjes Carlijn